  • Data: 2014-09-19 12:44:54
    Temat: Re: Do Trybuna
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-17 17:37, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun" napisał
    >
    > Hm ... od sprzetu troche zalezy. Mala, kiepska antena, design
    > oszczedzajacy baterie moga wydluzyc start.
    > Tak samo jak slaby sygnal spowodowany trudnym terenem.
    > Rozne odbiorniki mam i te stare potrafia startowac pare minut.
    >
    > Ale z drugiej strony telefon domyslnie moze z AGPS korzystac.
    >
    > Ba - jesli startuje ci po dluzszej przerwie w 10 sekund - to niemal na
    > pewno korzysta.
    > I to jak mowisz takze stacjonarna nawigacja.
    >
    > Ba - orbita satelity jest nadawana co 30s, wiec taki zimny start moze
> [...]

    Właśnie, ten w tablecie (stara wersja Androida 2.2, no i sam sprzęt
    kilkuletni) widać ma domyślnie włączony AGPS. Teraz tą opcję włączyłem
    na nowym sprzęcie, i łapanie fixa znacznie przyspieszyło.

    Jednak tu bym się nie zgodził, AGPS na pewno w telefonie nie był
    włączony i mimo tego że pierwszą łączność z satelitami chwytał po po
    dość długim czasie, to powtórne połączenia następowały błyskawicznie.