eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego to samochody mają być autonomiczne? › Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
    Date: Mon, 2 Apr 2018 16:47:42 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <p9tfqc$r3g$3@node1.news.atman.pl>
    References: <1kkhgbbfknzcv.1citghc80pygv$.dlg@40tude.net>
    <p9mcos$3tg$1@node1.news.atman.pl>
    <1hrgks34ut9zx$.nbvef8nmuumy$.dlg@40tude.net>
    <p9nlm6$82l$1@news.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1522680460 27760 83.142.196.21 (2 Apr 2018 14:47:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Apr 2018 14:47:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.6.0
    In-Reply-To: <p9nlm6$82l$1@news.icm.edu.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2628076
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 31.03.2018 o 11:50, kk pisze:

    > Gwoli ścisłości, większość ruchu kolejowego odbywa się automatycznie. Za
    > ruch pociągów na stacji odpowiedzialny jest Dyżurny Ruchu. Przyjmuje on
    > pociągi nadjeżdżające z sąsiednich stacji i znajduje im trasy przejazdu.
    > Przy czym w krajach, gdzie używa się systemów automatycznych pociągi są
    > prowadzone automatycznie po torach zgodnie z rozkładami jazdy
    > uzupełnionymi o dostępne trasy. Systemy automatycznie wybierają im
    > trasy, przełączają zwrotnice, semafory, przekazują pociągi między
    > kolejnymi systemami i tak aż dojadą do celu. Maszynista nie podejmuje
    > autentycznych decyzji o ruchu pociągu a tylko realizuje to, co mu system
    > przekazał, o czym zdecydował system automatycznie lub Dyżurny Ruchu. Jak
    > przejedzie czerwone to system może zatrzymać pociąg. Normalne wszystkie
    > semafory mają czerwone. Jak zostaje wskazana trasa to system
    > zależnościowy sprawdza czy można nią przeprowadzić pociąg. Jak można to
    > przełącza wszystkie zwrotnice tak by zapewnić przejazd i przełącza
    > semafory na zielone. I oczywiście dba by inne pociągi na tę trasę już
    > nie wjechały lub na jej odcinki biorąc pod uwagę prędkości itp itd.

    Troszkę popłynąłeś.

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: