-
Data: 2018-04-03 01:14:20
Temat: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2018-04-02 o 22:53, Poldek pisze:
>>>>>>> Po pierwsze korków będzie mniej, bo ruch będzie optymalizowany. Po
>>>>>>> drugie stojąc w korkach zamiast wpatrywać się w tablicę
>>>>>>> rejestracyjną
>>>>>>> przed sobą będzie można spokojnie przeczytać wiele, wiele dobrych
>>>>>>> książek lub pozałatwiać sporo różnych spraw. Zresztą nie tylko
>>>>>>> stojąc w
>>>>>>> korkach, bo też podczas normalnej jazdy. No tak, co ja gadam -
>>>>>>> przecież
>>>>>>> Polacy nie czytają książek. A, to bardzo przepraszam...
>>>>>
>>>>> Film bedzie mozna obejrzec.
>>>>> Albo telewizje Trwam - Polacy lubia :-)
>>>>>
>>>>>> Jakbyś jeden z drugim się zastanowił na czym będzie polegać ta
>>>>>> optymalizacja ruchu to byście głupot nie pisali.
>>>>>> A będzie ona polegać na tym że komputer puści cię dłuższą
>>>>>> trasa, w korkach może i mniej postoisz ale szybciej i tak
>>>>>> nie dojedziesz.
>>>>>
>>>>> Cos w tym jest ... slynny "network paradox"
>>>>>
>>>>>> A jak to będzie w elektryku to dłuższa trasa
>>>>>> wydrenuje ci bardziej aku niż postój w korkach.
>>>>>
>>>>> To zjedzie podladowac sie, a w miedzyczasie korek sie rozwieje :-)
>>>>
>>>> Co oznacza że system optymalizujący ruch nie dość ze nie przyśpieszył
>>>> mu dojazdu do domu to jeszcze bardzo mocno opóźnił.
>>>> Namów teraz typowego Kowalskiego żeby dopłacił przy zakupie auta
>>>> do takiego niepotrzebnego mu "udogodnienia". :-)
>>>
>>> Janusz Kowalski już dawno to ma w swojej nawigacji, albo swoim
>>> smartfonie i sporo Kowalskich nawet z tego korzysta.
>>> Przy czym to, co jest teraz - obecne systemy monitorowania i
>>> przewidywania obciążenia dróg - są wciąż na wczesnym etapie
>>> rozwojowym, a już sporo Kowalskich chce z tego korzystać.
>>
>> Chce korzystać z nawigacji i informacji o korkach ale chce też
>> sam wybierać którędy jego samochód ma pojechać.
>
> Tak to wygląda na obecnym etapie. Argument o niechęci Kowalskiego do
> "dopłacania" za informację o korkach odpada.
> W przyszłości Kowalski nie będzie decydował, którędy będzie odbywała się
> jazda. Będzie decydował system. Ponieważ system będzie kierował
> określoną ilość samochodów na dany odcinek drogi, to będzie z góry
> wiedział ile ich będzie na danym odcinku wtedy, kiedy będzie na nim też
> samochód wiozący Janusza Kowlaskiego. Dlatego nie będzie już takiej
> sytuacji, że ominął korek, a wjechał w większy korek.
Brednie.
W przyszłości mieliśmy skolonizować księżyc i marsa, w przyszłości
mieliśmy nie stać w korkach tylko latać pojazdami.
I wyszło tak jak twierdzili realiści zwani przez idiotów
(czyli optymistów) pesymistami.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.18 01:49 Poldek
- 03.04.18 01:53 Poldek
- 03.04.18 07:18 Shrek
- 03.04.18 13:55 RadoslawF
- 03.04.18 19:23 kk
- 03.04.18 19:41 Yakhub
- 03.04.18 19:49 Shrek
- 03.04.18 21:45 RadoslawF
- 03.04.18 22:01 Shrek
- 03.04.18 22:16 kk
- 03.04.18 23:00 Shrek
- 04.04.18 00:28 kk
- 04.04.18 01:56 RadoslawF
- 04.04.18 06:48 Shrek
- 04.04.18 16:50 SW3
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą