  • Data: 2018-04-02 22:53:21
    Temat: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-02 o 12:53, RadoslawF pisze:

    > Chce korzystać z nawigacji i informacji o korkach ale chce też
    > sam wybierać którędy jego samochód ma pojechać.

    Tak to wygląda na obecnym etapie. Argument o niechęci Kowalskiego do
    "dopłacania" za informację o korkach odpada.
    W przyszłości Kowalski nie będzie decydował, którędy będzie odbywała się
    jazda. Będzie decydował system. Ponieważ system będzie kierował
    określoną ilość samochodów na dany odcinek drogi, to będzie z góry
    wiedział ile ich będzie na danym odcinku wtedy, kiedy będzie na nim też
    samochód wiozący Janusza Kowlaskiego. Dlatego nie będzie już takiej
    sytuacji, że ominął korek, a wjechał w większy korek.