eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego to samochody mają być autonomiczne?Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <1kkhgbbfknzcv.1citghc80pygv$.dlg@40tude.net>
    <p9ot4a$hsf$1@node1.news.atman.pl>
    <1309fla89flww.1eeqyvy0opfp9$.dlg@40tude.net>
    <p9qosl$9lk$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@4...net>
    <p9rfgj$vrm$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Mon, 2 Apr 2018 00:48:52 +0200
    Message-ID: <1mc1bm9mw7frq$.14b6koasyelyw$.dlg@40tude.net>
    Lines: 39
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1522622927 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1000 82.143.187.50:61185
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2957
    X-Received-Body-CRC: 773960272
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2628012
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 1 Apr 2018 22:30:08 +0200, Marek S napisał(a):
    > W dniu 2018-04-01 o 17:20, J.F. pisze:
    >> Albo i nie, jak sie jej bezpiecznik wylaczy.
    >> A bezpiecznik musi byc, na wypadek pozaru nadajnika.
    >
    > Też nieprawda :-) Dziś nie zgadzam się z Tobą prawie non-stop :-D
    > Nie da się wyłączyć systemu z poziomu kabiny pilotów nawet jeśli
    > wszystkie bezpieczniki wydłubiesz. Każdy silnik niezależnie jest
    > monitorowany a zasilanie celowo jest tak zaprojektowane by nie podlegało
    > sabotażowi oraz uległo destrukcji gdy już samolot stanie się trumną.

    Ja tam nie wiem, ale jeden bezpiecznik i Boeing na zlom.

    >> Jest jeszcze kwestia, ze jak sie cos stanie na 10km, to wrak moze
    >> jeszcze daleko poleciec, a potem w prady w oceanie jeszcze zniosa.
    > Ale będzie wiadomo gdzie szukać. Nawet przez 3 kolejne lata. A teraz aby
    > MH 370 odnaleźć, to nawet spuszczenie wody z morza może nie być
    > wystarczające - bo do końca nie wiadomo, o które morze chodzi.

    Glupie 50km niepewnosci i bedziesz mial sporo szukania.

    >> AF447 o tyle ciekawe, ze samolot byl sprawny do konca wiec mogl
    >> wysylac komunikaty z wysokosci zero+ ... i wysylal - co 10 minut.
    >> A 10 minut to jakies 100 km.
    >> Ale dzieki temu z grubsza bylo wiadomo gdzie szukac, a nie
    >> "gdzies miedzy Brazylia i Afryka".
    >
    > Taaaa... sęk w tym, że nie "dzięki temu" pozycję znano lecz dzięki temu,
    > że pół godziny wcześniej pilot potwierdził swoją pozycję. "Dzięki temu"
    > wiadomo było jedynie jak długo samolot jeszcze leciał danym kursem.
    > Natomiast komunikaty o jakich piszesz, nie zawierają pozycji,
    > przynajmniej takiej, która pozwoli na lokalizację wraku. Jak pisałem -
    > dokładność dwóch mórz.

    http://www.bea.aero/docspa/2009/f-cp090601e1.en/pdf/
    f-cp090601e1.en.pdf

    Samolot co 10 minut wysylal swoja pozycje, ostatnia o 2:10.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: