  • Data: 2018-04-02 11:02:10
    Temat: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02-04-2018 o 10:54, kk pisze:

    > Będzie ?

    Oczywiście że nie będzie.
    Bo najpierw musisz zamówić codziennie rano taksówkę, podjechać nią w
    miejsce gdzie stoi najbliższy samochód płatny za km albo minutę, potem
    wsiąść do niego i przejechać nim do miejsca pracy korzystając z taniej
    ceny za km. ;-)

    Z powrotem może być lepiej, o ile pracujesz w centrum, bo zaparkować go
    możesz bliżej domu, więc taksówka do domu wyjdzie trochę taniej. ;-)