eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego to samochody mają być autonomiczne?Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Dlaczego to samochody mają być autonomiczne?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <1kkhgbbfknzcv.1citghc80pygv$.dlg@40tude.net>
    <p9ot4a$hsf$1@node1.news.atman.pl>
    <1309fla89flww.1eeqyvy0opfp9$.dlg@40tude.net>
    <p9qosl$9lk$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Sun, 1 Apr 2018 17:20:16 +0200
    Message-ID: <a...@4...net>
    Lines: 32
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1522596012 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1001 82.143.187.50:54088
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2159
    X-Received-Body-CRC: 2674392253
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2627957
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 1 Apr 2018 16:04:03 +0200, Marek S napisał(a):
    > W dniu 2018-04-01 o 00:54, Tomasz Pyra pisze:
    >> Wszystko to w nich jest.
    >> Współcześnie tak naprawdę zagadkowo zniknął tylko jeden, lot MH-380.
    >
    > No coś Ty! A Airbus 330 w 2009 się nie liczy? A co z Adam Air (Boeing
    > 737) z 2007 - gdyby nie znaleziono fragmentów przypadkiem, to też nikt
    > by nie wiedział gdzie szukać. To marginalnie mało przypadków?

    Ten Adam to byl Boeing z 1989 - mozliwe, ze bez takich udogodnien

    Ale Airbus byl nowy.

    >> I wygląda na to, że ktoś na pokładzie celowo doprowadził do tego
    >> zniknięcia, wyłączając kolejno transpondery i systemy łączności.
    > To nie powinno rzutować na lokalizację maszyny bo techniczna łączność
    > zawsze działa.

    Albo i nie, jak sie jej bezpiecznik wylaczy.
    A bezpiecznik musi byc, na wypadek pozaru nadajnika.

    Jest jeszcze kwestia, ze jak sie cos stanie na 10km, to wrak moze
    jeszcze daleko poleciec, a potem w prady w oceanie jeszcze zniosa.

    AF447 o tyle ciekawe, ze samolot byl sprawny do konca wiec mogl
    wysylac komunikaty z wysokosci zero+ ... i wysylal - co 10 minut.
    A 10 minut to jakies 100 km.

    Ale dzieki temu z grubsza bylo wiadomo gdzie szukac, a nie
    "gdzies miedzy Brazylia i Afryka".

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: