-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dlaczego samochód elektryczny ma prawo poruszać się bus pasem?
Date: Tue, 26 Feb 2019 15:04:00 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 25
Message-ID: <q53h0f$h5u$1@node1.news.atman.pl>
References: <5c7346e1$0$515$65785112@news.neostrada.pl> <1gggbgpsst42i$.dlg@myjk.org>
<0...@t...no1>
<5c743097$0$31425$426a74cc@news.free.fr>
<q51l34$j3u$2@node2.news.atman.pl>
<5c745969$0$31424$426a74cc@news.free.fr>
<q51t4t$n1k$2@node2.news.atman.pl>
<5c74ef07$0$31418$426a74cc@news.free.fr>
<e...@g...com>
<5c752cb3$0$505$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1551189839 17598 83.142.196.21 (26 Feb 2019 14:03:59
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Feb 2019 14:03:59 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.1
In-Reply-To: <1...@m...org>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651132
[ ukryj nagłówki ]W dniu 26.02.2019 o 13:18, Myjk pisze:
> Tue, 26 Feb 2019 13:10:40 +0100, Poldek
>
>> Nie ma żadnego problemu ze zrobienie cichego motoru.
>
> W takim razie dlaczego takich nie ma?
> Przecież ja piszę o fabrycznych konstrukcjach.
Bo normy mówią, że ma być tyle a tyle - więcej niż dla samochodu. W
przeciwieństwie do samochodu, kupujący nie jest skłonny dopłacać za
ciszę. Ba jest spory procent co zapłacą za dodatkowe decybele.
Powiem tak - motocykle są głośne... bo mogą. Chłopaki jak jeżdzą za
granicę to zakładają na rury "dBkillery". Odkręcają je jak wrócą do
macierzy, a jak jeden w Austrii zubił jednego to jechał cały obsrany, że
mu każą zejść z moto i zapłaci pare tysui.
> Wszyscy? No bo jak kierownik daje w manetkę, to nawet fabryczny wyje. No bo
> jak ma nie wyć, skoro silnik praktycznie na wierzchu bez obudowy, bez
> najmniejszego wytłumienia.
Obudowa to pikuś. Po prostu z rur daje.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 26.02.19 15:05 Shrek
- 26.02.19 15:12 Poldek
- 26.02.19 15:38 Poldek
- 26.02.19 15:43 Myjk
- 26.02.19 15:44 Poldek
- 26.02.19 15:52 Poldek
- 26.02.19 15:58 J.F.
- 26.02.19 16:27 Poldek
- 26.02.19 16:33 WS
- 26.02.19 18:28 Poldek
- 26.02.19 18:52 WS
- 26.02.19 19:58 Poldek
- 26.02.19 20:04 Maciek
- 26.02.19 20:07 Maciek
- 26.02.19 20:26 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod