eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego samochód elektryczny ma prawo poruszać się bus pasem?Re: Dlaczego samochód elektryczny ma prawo poruszać się bus pasem?
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego samochód elektryczny ma prawo poruszać się bus pasem?
    Date: Tue, 26 Feb 2019 15:04:00 +0100

    W dniu 26.02.2019 o 13:18, Myjk pisze:
    > Tue, 26 Feb 2019 13:10:40 +0100, Poldek

    > W takim razie dlaczego takich nie ma?
    > Przecież ja piszę o fabrycznych konstrukcjach.

    Bo normy mówią, że ma być tyle a tyle - więcej niż dla samochodu. W
    przeciwieństwie do samochodu, kupujący nie jest skłonny dopłacać za
    ciszę. Ba jest spory procent co zapłacą za dodatkowe decybele.

    Powiem tak - motocykle są głośne... bo mogą. Chłopaki jak jeżdzą za
    granicę to zakładają na rury "dBkillery". Odkręcają je jak wrócą do
    macierzy, a jak jeden w Austrii zubił jednego to jechał cały obsrany, że
    mu każą zejść z moto i zapłaci pare tysui.

    > Wszyscy? No bo jak kierownik daje w manetkę, to nawet fabryczny wyje. No bo
    > jak ma nie wyć, skoro silnik praktycznie na wierzchu bez obudowy, bez
    > najmniejszego wytłumienia.

    Obudowa to pikuś. Po prostu z rur daje.

    Shrek