eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDlaczego R6 to AA? › Re: Dlaczego R6 to AA?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dlaczego R6 to AA?
    Date: Wed, 13 Jul 2011 22:40:31 +0200
    Organization: -
    Lines: 17
    Message-ID: <i...@4...com>
    References: <ivi9h7$isb$1@news.onet.pl> <9...@m...uni-berlin.de>
    <ivifqv$bq3$1@news.onet.pl> <o...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1310589618 16711 82.143.187.50 (13 Jul 2011 20:40:18 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Jul 2011 20:40:18 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:613628
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 13 Jul 2011 16:54:51 +0200, __Maciek wrote:
    >Mnie najbardziej drzaźni podawanie mocy silników spalinowych (a nieraz
    >też i elektrycznych) w koniach mechanicznych zamiast w kW. Nie czuję
    >tej jednostki bezpośrednio, muszę sobie zawsze przeliczyć (choćby z
    >grubsza, w głowie) na kW.

    A kW czujesz ?

    Od zawsze sie podawalo w KM, to sie KM czuje.
    Wiadomo ze 100 to za malo, 150 ujdzie, prawdziwe samochody zaczynaja
    sie od 200 :-)

    Podobnie jak sie czuje at, mmHg, stopnie C, a gdzie indziej
    psi, in Hg, F.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: