    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Dla kogo są MUX'y...?
    Date: Tue, 3 May 2011 22:05:02 +0200

    sensei wrote:

    > nie rozumiesz ze są programy których z przyczyn komercyjnych nie ma
    > sensu produkować i od tego są media publiczne. Na szczescie wiekszosc
    > rozsądnych ludzi rozumie to i media publiczne beda produkowac
    > programy ktorych komercyjna sieczka nie zastąpi.

    ha ha ha...

    TV publiczna jest publiczna przez skojarzeniem z domem publicznym. Wskaż mi
    te wartościowe programy kóre ona realizuje.

    Większość rozsądnych ludzie rozumie że na diabła nam ten BURDEL i nie płaci
    abonamentu na folwark polityków.

    > smsy nie działają jak stacje bazowe sieci komorkowej padają a tak
    > jest w przypadku kataklizmow. W USA po Katrinie bylo tylko radio i
    > naziemna telewizja, telefony nie działaly.

    Coż USA jest dość mocno opóźnione w wielu dziedzinach :) W większości świata
    sieci komórkowe działają nawet na terenach objetych wojnami :)

    > nie można bo stacje prywatne mają swoje interesy i kierunki
    > dzialalności, żadna stacja komercyjna nie srobi programu np.
    > krytykującego swoj zarząd czy swoje powiązania polityczne. I od tego
    > wlasnie są media publiczne.

    Tja TV publiczna nie zrobi programu który krytykuje swój zarząd czy
    polityków którzy w sam raz w niej rządzą.

    > Podobnie stacje komercyjne beda kreowaly
    > wlasne wizje polityczne czesto jednostronne. Ktos kto nie rozumie po
    > co są media publiczne nie powinien się wypowiadać na te tematy
    > publicznie.

    TV publiczna zaś prezentuje jednostronny obraz zgodny z linią siły
    politycznej która w sam raz ma większość w Radzie nadzorczej. Wielka mi
    różnica. Tylko czemu za TV partyjną mają płacić wszyscy obywatele. Może
    wprowadźmy zasadę że za TV płaci ten kto dorwał się do władzy.