  • Data: 2011-05-03 19:55:54
    Temat: Re: Dla kogo są MUX'y...?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    z wrote:

    > I tym spółkom socjalistyczne państwo powinno postawić twarde warunki a
    > szkielet zostawić sobie bo socjalistyczne państwo (UE) dba o obywateli
    > również przez dotowanie internetu. :-)
    > A tak to mamy "sprzedane i pozamiatane i mamy to gdzieś bo to prywatna
    > firma niech robi co chce"
    > Skutek jest taki że przy EFEKCIE SKALI internet od tp (ze wszystkim
    > ukrytymi kosztami) jest sporo droższy niż od małych operatorów
    > lokalnych. Ja płacę 47 zł za 5Mega przy umowie na rok.
    > W tp 64zł + utrzymanie łącza lub zawieszenie tel. jakieś 30 zł.

    tylko że jak burza małemu rozwali sprzęt to awaria będzie trwała tydzień :)

    ponadto ten mały i tak jest podpięty najczęściej do TPSA :)

    Nie żebym lubił gnojów ale cena zwykle jest połączona z jakością...

    Mam DSLa jest drogi jak diabli, ale daje w cenie hosting i serwis który
    ewentualne awarie usuwa praktycznie do ręki a ponieważ ma możliwości
    diagnostyki łącza więc nie ma durnowatych dyskusji jak przy neostradzie.