  • Data: 2017-06-21 22:55:30
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-06-2017 o 19:18, J.F. pisze:

    > A jaka roznica gdzie ? 10h jest 10h :-)

    No to jak 5 h pojedziesz bo się aku skończy, a potem po podłączeniu do
    gniazdka (zwykłego jako się rzekło) masz 10 h przerwę, to ten nocleg
    wypada właśnie po 5 h podróży.......

    > No dobra, moge w jeden dzien zrobic powiedzmy 800,

    Elektrykiem z 10 h ładowaniem w trakcie?
    To już Ci wyjdzie z 18h.
    Jak dla mnie za dużo na jeden dzień.

    > Tylko z LPG to mialem bak benzyny w zapasie.
    > Zasieg wiekszy niz w dieslu :-)

    Zgadza się - ale po drodze do Włoch, gdzie paliwo DUŻO droższe, to już
    był problem.
    Przy elektryku będzie 10 razy większy.