eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDieselgate VW ciag dalszy › Re: Dieselgate VW ciag dalszy
  • Data: 2017-06-22 19:17:20
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    Użytkownik "Mateusz Bogusz"

    > No mi się zdaża w normalnym użytkowaniu tankować do pełna rano mając pełen
    > bak. Więc tak w normalnym użytkowaniu cały bak. Czemu nie?

    Ty w ogóle widzisz co piszesz? Jak masz prawie pełny i lejesz do pełna,
    to nalewasz kilka litrów tak? Elektryka tak samo możesz doładowywać i
    zajmie to 2-3h ze zwykłego gniazdka w nocy.
    ---
    Ze zwykłego gniazdka to się ładuje zabawkowego Twizy

    > Czyli zasięg i czas ładowania nie jest żadnym problemem - wystarczu mieć
    > drugi normalny samochód i elektryka nie używać - wtedy problem nie
    > występuje. Genialne;)

    Udajesz czy trzeba kawę na ławę wykładać? Jak mają dwa, to w razie
    wakacji mają ten drugi spalinowy.
    ---
    Ale zastanów się, po co właściwie używać elektryka jak ma się normalny
    samochód ?

    > To są tak zwane "gniazdka breeamowskie" BREEAM to "ekologiczny" certyfikat
    > budynku. Więc gniazdka instaluje się na sztukę, zeby były do certyfikatu.
    > Jak podłączysz jeden to uciągnie (choć nie ma nic wspólnego z
    > superchargerem) jak setki, to dziesiątki samochodów to po prostu wywali
    > zabezpieczenia. Trochę lepiej z tymi skrzynkami, ale też nie różowo.
    > Ogólnie znakomitej większosć aut nie ma gdzie podłączyć.
    >
    >> Pod domem na podwórku, w garażu - nie widzę problemu.
    >
    > A ja widzę - większość ludności miejskiej nie mieszka w domkach.

    W domach mieszka ponad 40% Polaków -
    http://www.forbes.pl/wiecej-polakow-mieszka-w-mieszk
    aniach-czy-w-domach-,artykuly,156834,1,1.html

    >>> I wiele innych zalet. Ma też niestety wady, które ignorujesz.
    >>
    >> A ja mam wrażenie, że specjalnie niektóre z nich usilnie staracie się
    >> wyolbrzymiać.
    >
    > Ale nie ma co wyolbrzymiać - ładowanie jest ich słabą stroną i tyle.

    Bo elektryk został wymyślony do miasta, a nie w trasy.
    ---
    Elektryk nie został wymyślony ani do miasta ani w trasy tylko po to by był
    :-) Nadaje się do miasta.

    >> Tak samo z samochodem, 320/350 razy w roku potrzebuje przejechać 15km
    >> dziennie.
    >
    > Ale 30 dni w roku ujawni się wada dyskwalifikująca go w praktyce jako
    > samochód. Co byś powiedział jakby jeden z twoich samochodów co 10 dzień
    > nie odpalał, a producent odpowiadał "ten typ tak ma i nie jest to żadna
    > wada"? No problem bo masz drugi, czy wieszałbyś psy na marce?

    Jakie nie odpala? Te 30 dni to urlop i wtedy bierzemy drugie auto, które
    i tak jest.
    ---
    No ale pomyśl, gdyby elektryk był dobry to by były dwa elektryki a nie
    elektryk i normalny samochód.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: