  • Data: 2017-06-21 23:09:28
    Temat: Re: Dieselgate VW ciag dalszy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.06.2017 o 21:40, Mateusz Bogusz pisze:

    > Ty w ogóle widzisz co piszesz? Jak masz prawie pełny i lejesz do pełna,
    > to nalewasz kilka litrów tak?

    Ale dopuszczasz do siebie myśl, że bak można w jeden dzień wyjździć?

    > Udajesz czy trzeba kawę na ławę wykładać? Jak mają dwa, to w razie
    > wakacji mają ten drugi spalinowy.

    Nie - nie udaję. Wady elektryka nie mają znaczenia jeśli w razie czego
    masz drugi samochód. W sumie jeśli zamiast elektryka masz powiedzmy
    grzechotkę to też działa tak samo:P Możesz sobie pogrzechotać a jak
    potrzebujesz samochód... to wziąć samochód. Genialne.

    > W domach mieszka ponad 40% Polaków -
    > http://www.forbes.pl/wiecej-polakow-mieszka-w-mieszk
    aniach-czy-w-domach-,artykuly,156834,1,1.html

    I z tych 40% potrzebujesz drugi samochód , powiedzmy że ma 30%. 30% z
    20% to jakieś marne pojedyncze procenty wychodzą.

    > Bo elektryk został wymyślony do miasta, a nie w trasy.

    Co go generalnie dyskawalifikuje jako samochód ogólnego przeznaczenia.

    > Jakie nie odpala? Te 30 dni to urlop i wtedy bierzemy drugie auto, które
    > i tak jest.

    Poważnie? A ja mam jednio a nie dwa. Jak mam jedno i mam mieć zamiast
    tego dwa to gdzie eco (wszytko jedno od ekonomii czy ekologii)?

    Shrek