eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetDell - bateria a gwarancja › Re: Dell - bateria a gwarancja
  • Data: 2011-07-09 19:40:31
    Temat: Re: Dell - bateria a gwarancja
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-07-09 20:05, Maciek Babcia Dobosz pisze:
    > Dnia 2011-07-09, o godz. 18:26:38
    > Michal Kawecki<k...@o...px> napisał(a):
    >
    >> Jedno czego Dellowi nie sposób odmówić to poziomu usług serwisowych
    >> NBD. Do nas technik przyjeżdża wyposażony w nową matrycę, ramkę,
    >> zawiasy, obudowę, klawiaturę, płytę główną itd. w zależności od
    >> charakteru zgłoszonego telefonicznie problemu. Oni się nie bawią w
    >> tygodnie leżakowania sprzętu w serwisie...
    >
    > Fajne... Tylko że podobnie jak w HP nie zawsze prawdziwe bo np. okazuje
    > się że części która uległa uszkodzeniu technik nie ma ze sobą i
    > przyjeżdża z nią jeszcze następnego dnia i masz NNBD. ;-) Jak masz
    > pecha to w i zgłosisz awarię w czwartek to NNBD wypada w poniedziałek i
    > 4 dni sprzęt leży. Albo okazuje się że część jest niedostępna w Polsce
    > i z NBD robi się dni kilka. Przy popularnym sprzęcie nie ma zwykle
    > problemu ale jednak zdarza się. Serwis po przyciśnięciu deklaruje że NBD
    > to jest czas w którym naprawiają np. 80% zgłoszeń z wykupioną taką
    > gwarancją i że jest to deklarowany czas naprawy a nie czas w jakim 100%
    > napraw zostanie zrobiona. Albo okazuje się że w przypadku padu dysku
    > czy pamięci że przyjeżdża część kurierem ale wymianę musisz zrobić sam.
    > Dla mnie to nie problem ale wielu użytkowników nie umie tego zrobić albo
    > nie ma nawet wkrętaka by klapkę dysku odkręcić. Radzę przeczytać umowę
    > NBD co ona tak naprawdę gwarantuje ;-)

    Dell to nie HP :P
    Technik ma to co potrzeba a nawet więcej. Sprzęt, który jest zgłoszony
    Dellowi, że jest w Polsce użytkowany, to po takim zgłoszeniu części
    zapasowe w ciągu miesiąca są w magazynie Della. A jak są w magazynie
    Della, to w gwarancji się wyrabiają.
    Odnośnie wymiany dysku, to na infolinii Della pytają się, czy potrafisz
    zrobić to sam, czy technik ma przyjechać, w HP nie pytają, tylko
    wysyłają dysk.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: