eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetDell - bateria a gwarancja › Re: Dell - bateria a gwarancja
  • Data: 2011-07-11 14:58:36
    Temat: Re: Dell - bateria a gwarancja
    Od: kamil <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 10/07/2011 11:26, Maciek Babcia Dobosz wrote:
    > Dnia 2011-07-09, o godz. 21:40:31
    > BQB<a...@a...spamowy.com.invalid> napisał(a):
    >
    >> Dell to nie HP :P
    >
    > Tu się oczywiście zgodzę ;-)
    >
    >> Technik ma to co potrzeba a nawet więcej. Sprzęt, który jest
    >> zgłoszony Dellowi, że jest w Polsce użytkowany, to po takim
    >> zgłoszeniu części zapasowe w ciągu miesiąca są w magazynie Della. A
    >> jak są w magazynie Della, to w gwarancji się wyrabiają.
    >
    > No patrz. Ostatni przypadek jaki miałem w kwietniu z jedną maszyną jaką
    > mam w Lublinie i okazało się że jednak się nie wyrabiają. Radzę
    > naprawdę przeczytać umowę - jest tam fajny kruczek. Gdy okazuje się że
    > technik nie ma potrzebnej części to zamawia ją telefonicznie. Przy czym
    > czas NBD zaczyna się wtedy liczyć od czasu gdy odbierze część zamienną
    > z magazynu. Nie mówiąc już o tym że zgłoszenie gwarancji NBD musi być
    > dokonane do 17.00 bo inaczej robi się NNBD ;-)

    A czego oczekujesz, że zadzwonisz o północy i załatwią sprawę przed
    śniadaniem? Technicy mają grafik ustalany z jakimś, niewielkim ale
    zawsze, wyprzedzeniem.

    Jak chcesz 4hr response time, to taki wykup, wtedy do serwera
    przybiegają aż im pięty przypieka.

    > Ciekawe bo mi HP wymieniło w paru sztukach. Problemem za to było to że
    > nowy dysk nie ma systemu a zdarzyło mi się że jedna sztuka miała dysk
    > nie działający fabrycznie i nie dało rady zrobić dysków recovery do
    > reintalacji. Okazało się że HP nie przewiduje takiej awarii i mam
    > komputer z licencją na system którego nie mogę zainstalować a za
    > dyski instalacyjne mam dopłacić. Nie chciało mi się z nimi procesować -
    > zrobiłem instalkę z innego komputera o identycznej konfiguracji.

    Przecież to jest standardowa praktyka, Dell też nie wysyła dysków z
    systemem. Technik może go dla ciebie zainstalować jeśli sobie życzysz,
    albo robisz to sam.

    Za dyski recovery chyba każdy kasuje - jesteś dupa i gubisz, to płać.



    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: