-
Date: Sat, 09 Jul 2011 21:40:31 +0200
From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
Reply-To: a...@a...spamowy.com.invalid
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.comp.pecet
Subject: Re: Dell - bateria a gwarancja
References: <iv9rbt$sde$1@news.onet.pl> <1...@k...prv>
<20110709200537.598afc12@babcia-workstation>
In-Reply-To: <20110709200537.598afc12@babcia-workstation>
X-TagToolbar-Keys: D20110709214031757
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 212.85.112.42
Message-ID: <4e18aeb1$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1310240433 212.85.112.42 (9 Jul 2011 21:40:33 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 33
X-Authenticated-User: b...@d...pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1196937
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-07-09 20:05, Maciek Babcia Dobosz pisze:
> Dnia 2011-07-09, o godz. 18:26:38
> Michal Kawecki<k...@o...px> napisał(a):
>
>> Jedno czego Dellowi nie sposób odmówić to poziomu usług serwisowych
>> NBD. Do nas technik przyjeżdża wyposażony w nową matrycę, ramkę,
>> zawiasy, obudowę, klawiaturę, płytę główną itd. w zależności od
>> charakteru zgłoszonego telefonicznie problemu. Oni się nie bawią w
>> tygodnie leżakowania sprzętu w serwisie...
>
> Fajne... Tylko że podobnie jak w HP nie zawsze prawdziwe bo np. okazuje
> się że części która uległa uszkodzeniu technik nie ma ze sobą i
> przyjeżdża z nią jeszcze następnego dnia i masz NNBD. ;-) Jak masz
> pecha to w i zgłosisz awarię w czwartek to NNBD wypada w poniedziałek i
> 4 dni sprzęt leży. Albo okazuje się że część jest niedostępna w Polsce
> i z NBD robi się dni kilka. Przy popularnym sprzęcie nie ma zwykle
> problemu ale jednak zdarza się. Serwis po przyciśnięciu deklaruje że NBD
> to jest czas w którym naprawiają np. 80% zgłoszeń z wykupioną taką
> gwarancją i że jest to deklarowany czas naprawy a nie czas w jakim 100%
> napraw zostanie zrobiona. Albo okazuje się że w przypadku padu dysku
> czy pamięci że przyjeżdża część kurierem ale wymianę musisz zrobić sam.
> Dla mnie to nie problem ale wielu użytkowników nie umie tego zrobić albo
> nie ma nawet wkrętaka by klapkę dysku odkręcić. Radzę przeczytać umowę
> NBD co ona tak naprawdę gwarantuje ;-)
Dell to nie HP :P
Technik ma to co potrzeba a nawet więcej. Sprzęt, który jest zgłoszony
Dellowi, że jest w Polsce użytkowany, to po takim zgłoszeniu części
zapasowe w ciągu miesiąca są w magazynie Della. A jak są w magazynie
Della, to w gwarancji się wyrabiają.
Odnośnie wymiany dysku, to na infolinii Della pytają się, czy potrafisz
zrobić to sam, czy technik ma przyjechać, w HP nie pytają, tylko
wysyłają dysk.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.07.11 10:26 Maciek "Babcia" Dobosz
- 10.07.11 13:44 Eneuel Leszek Ciszewski
- 10.07.11 14:39 Adam
- 10.07.11 14:50 Eneuel Leszek Ciszewski
- 10.07.11 15:18 Rafał Łukawski
- 10.07.11 17:15 Eneuel Leszek Ciszewski
- 10.07.11 17:22 rs
- 10.07.11 17:27 Rafał Łukawski
- 10.07.11 22:27 Fox Mulder
- 10.07.11 22:21 Eneuel Leszek Ciszewski
- 11.07.11 04:59 Rafał Łukawski
- 11.07.11 13:38 Eneuel Leszek Ciszewski
- 11.07.11 14:41 Rafał
- 11.07.11 14:58 kamil
- 11.07.11 15:04 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Przenosiny systemu
- soft dla detekcji stanu DMA (on,czy off)
- jak w chrome (forku chrome) wyznaczyc katalog profilu w dowolnym miejscu?
- Dziwnie padający Seagate
- Kwestia UPSa i elektryki tegoż
- Drukowanie bezprzewodowe - jaki interface ?
- Libre Office Krok Po Kroku - Komentarz
- Dysk startowy z dosem - ktokolwiek widział, ktokolwiek zna?
- Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- Re: Drugi ekran na Androidzie
- Vmware update
- Access point na zewnątrz
- dodanie karty graf zawiesza komp
- Jak wybrać laptopa?
- Router i USENET
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=