eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetDell - bateria a gwarancja › Re: Dell - bateria a gwarancja
  • Date: Sat, 09 Jul 2011 21:40:31 +0200
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Reply-To: a...@a...spamowy.com.invalid
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Dell - bateria a gwarancja
    References: <iv9rbt$sde$1@news.onet.pl> <1...@k...prv>
    <20110709200537.598afc12@babcia-workstation>
    In-Reply-To: <20110709200537.598afc12@babcia-workstation>
    X-TagToolbar-Keys: D20110709214031757
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 212.85.112.42
    Message-ID: <4e18aeb1$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1310240433 212.85.112.42 (9 Jul 2011 21:40:33 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 33
    X-Authenticated-User: b...@d...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1196937
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-07-09 20:05, Maciek Babcia Dobosz pisze:
    > Dnia 2011-07-09, o godz. 18:26:38
    > Michal Kawecki<k...@o...px> napisał(a):
    >
    >> Jedno czego Dellowi nie sposób odmówić to poziomu usług serwisowych
    >> NBD. Do nas technik przyjeżdża wyposażony w nową matrycę, ramkę,
    >> zawiasy, obudowę, klawiaturę, płytę główną itd. w zależności od
    >> charakteru zgłoszonego telefonicznie problemu. Oni się nie bawią w
    >> tygodnie leżakowania sprzętu w serwisie...
    >
    > Fajne... Tylko że podobnie jak w HP nie zawsze prawdziwe bo np. okazuje
    > się że części która uległa uszkodzeniu technik nie ma ze sobą i
    > przyjeżdża z nią jeszcze następnego dnia i masz NNBD. ;-) Jak masz
    > pecha to w i zgłosisz awarię w czwartek to NNBD wypada w poniedziałek i
    > 4 dni sprzęt leży. Albo okazuje się że część jest niedostępna w Polsce
    > i z NBD robi się dni kilka. Przy popularnym sprzęcie nie ma zwykle
    > problemu ale jednak zdarza się. Serwis po przyciśnięciu deklaruje że NBD
    > to jest czas w którym naprawiają np. 80% zgłoszeń z wykupioną taką
    > gwarancją i że jest to deklarowany czas naprawy a nie czas w jakim 100%
    > napraw zostanie zrobiona. Albo okazuje się że w przypadku padu dysku
    > czy pamięci że przyjeżdża część kurierem ale wymianę musisz zrobić sam.
    > Dla mnie to nie problem ale wielu użytkowników nie umie tego zrobić albo
    > nie ma nawet wkrętaka by klapkę dysku odkręcić. Radzę przeczytać umowę
    > NBD co ona tak naprawdę gwarantuje ;-)

    Dell to nie HP :P
    Technik ma to co potrzeba a nawet więcej. Sprzęt, który jest zgłoszony
    Dellowi, że jest w Polsce użytkowany, to po takim zgłoszeniu części
    zapasowe w ciągu miesiąca są w magazynie Della. A jak są w magazynie
    Della, to w gwarancji się wyrabiają.
    Odnośnie wymiany dysku, to na infolinii Della pytają się, czy potrafisz
    zrobić to sam, czy technik ma przyjechać, w HP nie pytają, tylko
    wysyłają dysk.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: