  • Data: 2011-07-10 13:44:07
    Temat: Re: Dell - bateria a gwarancja
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciek Babcia Dobosz" 20110710122612.529eb253@babcia-workstation

    > zwykłym i pan był zdziwiony jak pytałem o montaż. Gwarancja NBD.

    A ja bym chciał, aby gwarancja nie obejmowała montażu dysku czy RAMki.
    Ostatecznie nie obejmuje też włączenia komputera czy włożenia nowej baterii. ;)

    Podzieliłbym klientów na takich, którym trzeba w razie czego wstawić
    dysk czy RAMkę lub akumulator i na takich, którzy tego nie potrzebują.
    Ci ostatni kupowaliby nieco taniej -- powiedzmy o 5 złotych taniej cały
    notebook. :)

    -=-

    Problem jest inny -- czy klient ma samodzielnie ocenić co padło.

    Zechcę mieć dysk zapasowy -- zadzwonię do serwisu i zgłoszę awarię...
    Kurier przywiezie mi nowy dysk, a ja złośliwie zapytam go -- a obudowa
    na stary dysk? ;) A jeśli, będąc przytłamszony podróżą, da mi takową,
    zapytam: ,,Co to ma znaczyć? Dlaczego USB 2.0 zamiast USB3?!?''. ;)

    -=-

    Co to za serwis, który na słowo wierzy klientowi i przysyła mu na słowo
    dysk, RAMkę czy baterię? Niech choćby zażąda starych części, aby mógł
    zweryfikować diagnozę użytkownika...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'