  • Data: 2013-03-01 02:19:23
    Temat: Re: Dell Vostro 3350 po wymianie płyty
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale cyrk, gdzie kupowales? Ja bym to olał i kupił tą drugą kość - oto Polska
    > właśnie.

    Nie chcę sypać nazwami/markami bo może to jednostkowy przypadek, zresztą
    na śrubce od pokrywki pamięci były spore ślady od niepasującego wkrętaka
    więc może jakiś pomocnik magazyniera podkradł. Pewnie, że olałem tylko
    jakiś niesmak pozostał. Mam tylko cichą nadzieję, że jakby w przyszłości
    laptop się zepsuł, serwis nie będzie wymagał ode mnie dostarczenia go w
    komplecie zgodnie z dowodem zakupu bo raczej identycznej co do numeru
    serii pamięci nie dokupię.

    Serwisy maja różne pomysły, kiedyś zepsuła mi się drukarka (posuw
    papieru) na gwarancji, zaraz po założeniu nieoryginalnych kartridży
    (zintegrowanych z dyszami) więc wysłałem ją z oryginalnymi pustymi,
    serwis do sklepu przysłał odpowiedź że odeślą naprawioną jak zapłacę im
    za nowe kartridże które włożyli żeby ją sprawdzić. Odpisałem im
    uprzejmie, że nie zamierzam już nic na niej drukować tylko ja wyrzucić
    więc tuszy nie potrzebuję, ale drukarkę życzę sobie wyrzucić sprawną bo
    jest na gwarancji a jeśli mi jej nie odeślą złoże zawiadomienie o próbie
    wyłudzenia czy oszustwa, już nie pamiętam. Odesłali mi ją z tymi pełnymi
    tuszami :) Choć jestem prawie pewien, że nikt nie przyjął by mi
    zgłoszenia o przestępstwie:)