  • Data: 2013-03-07 10:14:04
    Temat: Re: Dell Vostro 3350 po wymianie płyty
    Od: neo <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Padre wrote:
    > W dniu 2013-02-27 14:54, neo pisze:> Dzisiaj kurier zabra mojego delika do serwisu.
    Zobaczymy ile to

    > Nowy laptop, cieplutki, tyle co odebrany od kuriera - po w czeniu
    > okazuje si e zamiast 8GB ram jest 4GB - sprzedawca (jedna z
    > najwi kszych sieci w Polsce):
    > - czy pokrywka od pami ci by a zaplombowana?
    > - nie
    > - no to nie wiemy kto wyj , na pewno nie u nas, prosz zg osi do
    > serwisu producenta
    >
    > serwis producenta:
    > - prosimy nie przysy a sprawnego komputera bo zostanie pan obci ony
    > kosztem transportu i ekspertyzy

    Wczoraj telefon od della:

    d4: dd
    n: dd
    d4: mam informację od technika, że pana komputer jest sprawny, nie
    odnaleziono usterki o której pan napisał

    n: rozumiem, że pani może nie mieć pełnych info, problem był taki, że
    najpierw padła plyta główna, komputer bardzo zwolnil i trzeszczał
    dźwięk (słuchawki i głośnik zewnętrzny). na infolinii doradzono mi,
    żebym przeinstalował w8, co uczyniłem i nic. przyjechał technik,
    wymienił płytę główną, ale w8 już nie wstał, zainstalowaliśmy go
    razem, ale monitor się nie uruchomił (monitor zewnętrzny działa).
    technik stwierdził, że nie wie co to, zapisał i polecił kontakt z
    infolinią.

    ok, zadzwniłem, przysłaliście państwo kuriera i zabrał komputer, w
    którym nie działa monitor. ma pani info od technika, że jednak monitor
    działa?

    d4: nie mam takiego info. mam info, że nie stwierdzono wskazanej
    usterki

    n: usterka, które wskazałem to brak obrazu na monitorze. czyli obraz
    już jest?

    d4: nie mam takiej informacji, mam info, że nie ma usterki, komputer
    działa

    n: jeżeli komputer działa, tzn. że monitor też działa, tak?

    d4: tego nie mogę zagwarantować, mam info że brak usterek

    n:proszę mi wysłać foto mojego komputera na którym monitor działa
    dobrze? macie państwo maila i załączyłem płytę z w8

    d4: możemy panu przestać sprawny komputer, ale gdyby coś nie działało
    proszę przeinstalować w8

    n: no właśnie na tym polega problem, po wymianie płyty głównej państwa
    komputer przestał współdziałać z w8, nie działa ekran

    d4: no to może jeszcze raz przeinstalować w8?

    n: robiłem to ja i robił to technik na miejscu, czyli 2 razy. kiedy
    technik pojechał próbowałem sam jeszcze raz, ekran nie działa

    d4: ale technik mówi, że komputer jest sprawny

    n: który technik? bo technik na miejscu zapisał, że w8 nie działa po
    wymianie płyty i on nie wie co zrobić i ma pani to w dokumentacji.
    może zrobił tylko testy z biosu i nawet nie wchodził do w8? przed
    wymianą płyty testy z biosu pokazywały, że wszystko jest ok, ale nie
    było :( komputer wolno działał a dźwięk był zwolniony i przerywany :(

    d4: zadzwonimy do pana jeszcze

    n: super, mam mnóstwo czasu na zmarnowanie, nawet to lubię :D jak
    każdy :D