-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!eu.feeder.erje.net!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
Date: Fri, 27 Mar 2015 15:24:30 +0100
From: Trybun <i...@j...ru>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.5.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: DPF i turbo
References: <mf3j7t$4f6$1@dont-email.me>
In-Reply-To: <mf3j7t$4f6$1@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 16
Message-ID: <55156819$0$8389$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: user-5-173-74-109.play-internet.pl
X-Trace: 1427466266 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8389 5.173.74.109:1086
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558582
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2015-03-27 o 13:42, masti pisze:
> tak na marginesie dyskusji o wypalaniu DFPa
>
> producenci twierdzą, ze to superważne, podobnie jak niewyłacznie silnika
> z trubo po pałowaniu. Gdyby tak było ty byłaby kontrolka czy wpis na
> wyślwietlaczu kompa o jednym i drugim, a nie ma.
>
> Psipadeg? Spiseg?
>
>
Jaki producent twierdzi że turbo należy schładzać przed wyłączeniem
silnika?? Tą głupotę wymyślił jakiś fantasta, a inni podchwytują.
Producentom chodziło nie o żadne schładzanie, a o to aby nie wyłączać
silnika bezpośrednio z wysokich obrotów, bo bo po takiej operacji
turbina jeszcze się kręci a smarowania już nie ma.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.03.15 18:28 masti
- 27.03.15 19:42 Tomasz Gorbaczuk
- 28.03.15 10:10 Marek
- 28.03.15 11:26 z
- 28.03.15 00:27 X-Man
- 28.03.15 11:51 Tomasz Wójtowicz
- 28.03.15 13:45 Tomasz Pyra
- 28.03.15 15:11 Trybun
- 28.03.15 15:11 Trybun
- 28.03.15 15:28 z
- 28.03.15 15:34 LEPEK
- 28.03.15 20:13 RadoslawF
- 28.03.15 21:59 Konfabulator
- 28.03.15 23:10 Tomasz Pyra
- 28.03.15 23:36 Adam
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=