eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF i turboRe: DPF i turbo
  • Data: 2015-03-28 00:27:47
    Temat: Re: DPF i turbo
    Od: "X-Man" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> wrote in message
    news:op.xv559dssg01fvf@l-089.harvard.local...
    > W dniu .03.2015 o 18:28 masti <g...@t...hell> pisze:
    >>> Jaki producent twierdzi że turbo należy schładzać przed wyłączeniem
    >>> silnika?? Tą głupotę wymyślił jakiś fantasta, a inni podchwytują.
    >>> Producentom chodziło nie o żadne schładzanie, a o to aby nie wyłączać
    >>> silnika bezpośrednio z wysokich obrotów, bo bo po takiej operacji
    >>> turbina jeszcze się kręci a smarowania już nie ma.
    >> i kontrolki też nie :)
    > Bo nie ma takiej potrzeby.
    > O turbo chłodzonym cieczą pchaną elektryczną pompką słyszał?
    > Nawet parszywe francuskie dci to ma.
    > Turbo jest chłodzona bez względu na to czy kierownik siedzi jeszcze za
    > kierownicą, czy po "pałowaniu" zdążył już zgasić silnik.

    większość turbin jest chłodzona przepływającym olejem a turbiny z chłodzeniem
    wodnym są raczej nieczęsto spotykane, co nei zmeinia faktu że wystaczy kilka
    sekund poczekać z gaszeniem gorącego silnika po ostrej jeździe a nie robić
    szopkę ze studzeniem przez kilka minut...

    Pzdr
    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: