eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF i turboRe: DPF i turbo
  • Data: 2015-03-28 20:13:21
    Temat: Re: DPF i turbo
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-03-27 o 19:42, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    >>>
    >>> Jaki producent twierdzi że turbo należy schładzać przed wyłączeniem
    >>> silnika?? Tą głupotę wymyślił jakiś fantasta, a inni podchwytują.
    >>> Producentom chodziło nie o żadne schładzanie, a o to aby nie wyłączać
    >>> silnika bezpośrednio z wysokich obrotów, bo bo po takiej operacji
    >>> turbina jeszcze się kręci a smarowania już nie ma.
    >>
    >> i kontrolki też nie :)
    >>
    >
    > Bo nie ma takiej potrzeby.
    > O turbo chłodzonym cieczą pchaną elektryczną pompką słyszał?
    > Nawet parszywe francuskie dci to ma.
    > Turbo jest chłodzona bez względu na to czy kierownik siedzi jeszcze za
    > kierownicą, czy po "pałowaniu" zdążył już zgasić silnik.
    >
    Ale smarowane już nie jest a to miała być przyczyna nie wyłączania.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: