eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF ciąg dalszyRe: DPF ciąg dalszy
  • X-Received: by 10.140.18.194 with SMTP id 60mr205501qgf.12.1434092291202; Thu, 11 Jun
    2015 23:58:11 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.18.194 with SMTP id 60mr205501qgf.12.1434092291202; Thu, 11 Jun
    2015 23:58:11 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com
    !border1.nntp.dca1.giganews.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.co
    m!h15no2101339igd.0!news-out.google.com!4ni875qgh.1!nntp.google.com!q107no76923
    7qgd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 11 Jun 2015 23:58:11 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5579f45e$0$8389$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=149.243.232.3;
    posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
    NNTP-Posting-Host: 149.243.232.3
    References: <556d677d$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    <55782bb0$0$27515$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <557852da$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <55789cb3$0$27510$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <557935c8$0$2192$65785112@news.neostrada.pl>
    <5579e7c7$0$2205$65785112@news.neostrada.pl>
    <5579f45e$0$8389$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: DPF ciąg dalszy
    From: p...@g...com
    Injection-Date: Fri, 12 Jun 2015 06:58:11 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 33
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2564249
    [ ukryj nagłówki ]

    --Odłączyłem czujnik temperatury spalin. Pojechałem na testy, zapełnienie filtra 66%.
    Podjechałem do znajomego 300m dalej i postałem 3 minuty. Wsiadam do samochodu
    zapełnienie filtra 70%. Nic się nie zmieniło, skakało od 60 do 78. W górę i w dół.

    jesli uzywasz dpf info to informacja moze byc niemiarodajna ... jesli wlaczysz
    wyswietlanie w petli (co 180 s) to wartosc powinna przyrastac powoli i w zadnym
    wypadku (poza wypaleniem) nie powinna sie zmniejszac ...

    --Po 20 km odłączyłem czujnik temperatury dpf. Zapełnienie było akurat 68%
    po 3 km 70% i, uwaga, tak już zostało czyli przez następne 25 km. A więc tak jak
    powinno chyba być. Sytuacja nie spotykana u mnie wcześniej.

    zasadniczo prawidlowo :-)

    --Czy to coś oznacza? Jutro postaram się wymienić czujnik na nowy, czy jeszcze coś
    radzicie sprawdzić? Myślicie, że to mogła być przyczyna całego zła?

    powolutku ... poprzednio pisales ze wymieniles czujnik dpf i nic sie nie zmienilo ?
    teraz piszesz o odlaczeniu czujnika temp. spalin oraz czujnika temperatury dpf ...
    zostawiles ten nowy czujnik czy wrociles do starego ?

    pomysl z odlaczeniem czujnika temp. cieczy chlodzacej teoretycznie powinien nie
    dopuscic do wypalania ale jest dosc niebezpieczny bo nie wiadomo czy czujnik
    cisnienia dpf sam potrafi wywolac wypalanie (IMHO nie) czyli mozna zapchac filtr na
    amen ... czy czujnik temp. spalin a w zasadzie informacje przez niego podawane maja
    wplyw na proces wypalania tez jest dla mnie zagadka, mozna jedynie "chybac" ze jego
    sygnal wywolywal wypalanie ...

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: