  • Data: 2009-02-27 13:40:07
    Temat: Re: D3x na DPR
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Ale tu NIE BYŁO PRZESUWANE, bo jak widać ze świateł wyciągnęli dużo
    > więcej niż z Alfy. Gdyby było naświetlane na światła, to cienie byłby
    > lepsze, ale światła byłyby takie same. A nie są.

    Po pierwsze nie dużo więcej, ale rzeczywiście więcej. Tyle że fuji ma
    tak 6Mpix, a A900 ma 24Mpix.
    Jak doprowadziłeś do tego samego rozmiaru motywu? zeskalowałeś czy
    wziąłeś 1:1?
    Mogę prosić jeszcze rawy? Bo na szybko to mogę zrobić np tak:
    http://img3.imageshack.us/img3/7879/comp2f.jpg

    > Poza tym - ja w _żaden_ sposób nie mógłbym wyciągnąć takiego szumu z
    > cieni w S5. Na ISO100 pojawiają się jakieś mikre ciapki kiedy zrobi się
    > EV+4 i FillLight na 100%.

    Dalej nie wiem do czego zmierzasz? Lubisz fuji to go używaj i bądź
    szczęśliwy. Swoje wady ma.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \