    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: D3x na DPR
    Date: Thu, 26 Feb 2009 11:04:29 +0100

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Dlaczego konsekwentnie ignorujesz moje porównanie cieni z S5 i A900?

    Nic Ci konsekwentnie nie ignoruję, tylko nie wiem co tak koniecznie
    chcesz usłyszeć w tym temacie?

    > Tak, ja wiem że maluchem też można jeździć, ale...

    Nie każdy potrzebuje każdej opcji.

    > A900 celuje tylko w dwie grupy osób:
    > - fanbojów Sony
    > - potrzebujących "na gwałt" 24Mpix za niewielką kasę

    Tak sobie to tłumacz.
    Po pierwsze oczywiste jest to, że naturalnie sporo osób kupi ten aparat
    jeśli ma już fajny zestaw obiektywów. Tak się dzieje w każdym systemie.
    Z drugiej strony to też nie religia i jak tylko komuś bardziej opłaca
    się coś innego to to coś innego kupuje i tyle. Wiele osób widziałem
    przechodziło na 5D (stare) nie mogąc doczekać się czegoś nowego.
    Z kolei działa to w drugą stronę. Ci którzy zawiedli się przez premiery
    nowych puszek, Ci mogą przechodzić. Też ich tylko i wyłącznie sprawa :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \