  • Data: 2009-02-21 19:07:38
    Temat: Re: D3x na DPR
    Od: Jester <j...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    marcin.STIG.saldat pisze:

    > Jestem ciekaw z czego te 400 DPI wynikalo (bo swego czasu wiele labow
    > podawalo taka rozdzielczosc).

    Z rozdzielczości tego czegoś, czym robili odbitki? Przecież do tej pory
    to czarna magia te dpi, przy robieniu odbitek wiele osób nie może
    przebrnąć przez problem "lab chce pliki w rozmiarach tyle na tyle, a mi
    z mojego aparatu wychodzi inaczej i jak mam to zrobić, a w ogóle to
    proporcje mam inne"? Może woleli podawać prawdę, żeby później moc się
    bronić, że mydło, ząbki i kicha ogólna? Tak gdybam.

    > Konia z rzedem temu, kto zobaczy roznice
    > mieszy 400 a 300 DPI, podzas normalnego ogladania odbitki.

    A4 skanowane na 400 dpi wychodziły przecudnie (detale, trawa itp.) A
    czy to ktoś zauważał ewentualną różnicę... Nietoperzy też podobno nie
    słychać, a ja słyszę jak diabli ;)