-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.f
r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!
unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Zenowtek" <d...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <n2pifa$ese$1$gof@news.chmurka.net>
<5651bea9$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.151122.invalid>
In-Reply-To: <1...@i...dyndns.org.invalid.151122.invalid>
Subject: Re: Czyja wina? S-3.
Date: Sun, 22 Nov 2015 16:18:41 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
Lines: 39
Message-ID: <5651dcda$0$702$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 94-229-212-162.static.espol.com.pl
X-Trace: 1448205530 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 702 94.229.212.162:1131
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2628
X-Received-Body-CRC: 2734824441
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2572900
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tom N" <6...@3...154754.invalid> napisał w wiadomości
news:151122.154754.pms.3494.89@int.dyndns.org.invali
d.151122.invalid...
> Zenowtek w
> <news:5651bea9$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>:
>
>> Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
>> news:n2pifa$ese$1$gof@news.chmurka.net...
>>> Hej,
>>> Taka sytuacja: https://youtu.be/YGNnJ9zdYOw
>>> Ja na warunkowej strzałce w prawo, facet na zielonej strzałce w lewo,
>>> ale
>>> zawraca (mimo że nie może, bo na zielonej strzałce w lewo nie wolno).
>>> I teraz gdybyśmy się stuknęli, czyja byłaby wina?
>>> a) Moja, bo na warunkowej strzałce muszę wszystkim ustąpić
>
>> Sygnalizator S-3, zielona strzałka w lewo, nie zabrania zawracać.
>
> Owszem, zabrania, a dokładniej pełni funkcje znaku B-33:
>
> "3.Umieszczona na znaku F-10 lub F-11 strzałka zezwalająca na skręcanie w
> lewo ze skrajnego lewego pasa ruchu oznacza także zezwolenie na
> zawracanie,
> chyba że jest to zabronione znakiem B-23 lub ruch jest kierowany
> sygnalizatorem S-3.
> [...]
> 2.Strzałka kierunkowa zezwalająca na skręcanie w lewo, umieszczona na
> skrajnym lewym pasie ruchu, oznacza także zezwolenie na zawracanie, chyba
> że
> jest to zabronione znakiem pionowym B-23 lub ruch jest kierowany
> sygnalizatorem S-3."
>
> 'Tom N'
Coś ci się kompletnie pop.....o.
Ja pisałem o sygnalizatorze S-3, a ty piszesz o F-10, F-11 i o strzałce
kierunkowej z S-2.
Co ma piernik do wiatraka ?
W opisie sygnalizatora S-3 nie ma nic o zawracaniu.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.11.15 16:33 Tom N
- 22.11.15 17:04 Shrek
- 22.11.15 17:20 Zenowtek
- 22.11.15 17:37 Tom N
- 23.11.15 01:15 RoMan Mandziejewicz
- 23.11.15 18:25 SW3
- 23.11.15 19:03 Michał Jankowski
- 23.11.15 19:37 masti
- 23.11.15 21:59 Shrek
- 23.11.15 22:05 Shrek
- 23.11.15 22:12 masti
- 23.11.15 22:27 Shrek
- 23.11.15 23:19 masti
- 24.11.15 11:20 robot
- 24.11.15 11:49 Adam Wysocki
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=