-
Data: 2015-11-22 17:37:18
Temat: Re: Czyja wina? S-3.
Od: <1...@4...173718.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Zenowtek w
<news:5651eb41$0$648$65785112@news.neostrada.pl>:
> Użytkownik "Tom N" <5...@6...163337.invalid> napisał w wiadomości
> news:151122.163337.pms.3495.16@int.dyndns.org.invali
d.151122.invalid...
>> Zenowtek w
>> <news:5651dcda$0$702$65785112@news.neostrada.pl>:
>>> Użytkownik "Tom N" <6...@3...154754.invalid> napisał w wiadomości
>>> news:151122.154754.pms.3494.89@int.dyndns.org.invali
d.151122.invalid...
>>>> Zenowtek w
>>>> <news:5651bea9$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>:
>>>>> Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
>>>>> news:n2pifa$ese$1$gof@news.chmurka.net...
>>>>>> Hej,
>>>>>> Taka sytuacja: https://youtu.be/YGNnJ9zdYOw
>>>>>> Ja na warunkowej strzałce w prawo, facet na zielonej strzałce w lewo,
>>>>>> ale
>>>>>> zawraca (mimo że nie może, bo na zielonej strzałce w lewo nie wolno).
>>>>> Sygnalizator S-3, zielona strzałka w lewo, nie zabrania zawracać.
>>>> Owszem, zabrania, a dokładniej pełni funkcje znaku B-33:
>>>> "3.Umieszczona na znaku F-10 lub F-11 strzałka zezwalająca na skręcanie
>>>> w
>>>> lewo ze skrajnego lewego pasa ruchu oznacza także zezwolenie na
>>>> zawracanie,
>>>> chyba że jest to zabronione znakiem B-23 lub ruch jest kierowany
>>>> sygnalizatorem S-3.
>> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>>>> [...]
>>>> 2.Strzałka kierunkowa zezwalająca na skręcanie w lewo, umieszczona na
>>>> skrajnym lewym pasie ruchu, oznacza także zezwolenie na zawracanie,
>>>> chyba
>>>> że
>>>> jest to zabronione znakiem pionowym B-23 lub ruch jest kierowany
>>>> sygnalizatorem S-3."
>> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>>>> 'Tom N'
>>> Coś ci się kompletnie pop.....o.
>>> Ja pisałem o sygnalizatorze S-3, a ty piszesz o F-10, F-11 i o strzałce
>>> kierunkowej z S-2.
>>> Co ma piernik do wiatraka ?
>>> W opisie sygnalizatora S-3 nie ma nic o zawracaniu.
>> Nie ma S-3? To co podkreśliłem?
>> ^^^^^^^^^^^^^>
>> 'Tom N'
> To znaczy, że strzałka na F-10 lub F-11 nic nie znaczy, jeżeli
> działa sygnalizator S-3.
Owszem, znaczy -- nie wolno zawracać jeżeli działa sygnalizacja
> Należy stosować się do S-3.
Jak najbardziej nie, S-3 to nie znak/sygnalizator nakazujący, znak F-10 też
nie *nakazuje* Ale są takie S-3 i F-10 i P-8c ze strzałka do zawracania
<http://www.januszs-prawojazdy.pl/public/userfiles/i
mage/znaki/S3%20do%20skr%C4%99tu%20w%20lewo%20i%20za
wracania%20-%202.jpeg>
> Wiadomo, że sygnalizacja świetlna jest ważniejsza od znaków.
W przypadku regulacji pierwszeństwa owszem
> Przy kopiowaniu tekstu 2. coś ci się pop...o, bo w rozporzadzeniu
> nic nie pisze o S-3.
Pokaż linka do tego "swojego" rozporządzenia
> Jest to logiczne - jeżeli jest strzałka kierunkowa z sygnalizacją S-2
> to nie może jednoczesnie być S-3 na tym samym skrzyżowaniu
> w tym samym kierunku.
Misiu czytaj literka po literce:
Strzałka kierunkowa zezwalająca na skręcanie w lewo, umieszczona na
^^^^^^^^^^^^^^^
skrajnym lewym pasie ruchu
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Tu mowa o znaku na jezdnia aka P-8b
> W opisie sygnalizatora S-3 nic nie ma o zawracaniu, czyli zawracać wolno
> jeżeli jest zielona strzałka w lewo i przed skrzyżowaniem nie ma zakazu
> zawracania B-23.
Ale jest w opisie znaków F-10 i P-8b.
Idź oddaj prawo jazdy jeżeli je masz.
--
'Tom N'
Następne wpisy z tego wątku
- 23.11.15 01:15 RoMan Mandziejewicz
- 23.11.15 18:25 SW3
- 23.11.15 19:03 Michał Jankowski
- 23.11.15 19:37 masti
- 23.11.15 21:59 Shrek
- 23.11.15 22:05 Shrek
- 23.11.15 22:12 masti
- 23.11.15 22:27 Shrek
- 23.11.15 23:19 masti
- 24.11.15 11:20 robot
- 24.11.15 11:49 Adam Wysocki
- 24.11.15 11:53 Adam Wysocki
- 24.11.15 12:01 Adam Wysocki
- 24.11.15 12:30 robot
- 24.11.15 13:48 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A