-
Data: 2015-11-22 16:18:41
Temat: Re: Czyja wina? S-3.
Od: "Zenowtek" <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Tom N" <6...@3...154754.invalid> napisał w wiadomości
news:151122.154754.pms.3494.89@int.dyndns.org.invali
d.151122.invalid...
> Zenowtek w
> <news:5651bea9$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>:
>
>> Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
>> news:n2pifa$ese$1$gof@news.chmurka.net...
>>> Hej,
>>> Taka sytuacja: https://youtu.be/YGNnJ9zdYOw
>>> Ja na warunkowej strzałce w prawo, facet na zielonej strzałce w lewo,
>>> ale
>>> zawraca (mimo że nie może, bo na zielonej strzałce w lewo nie wolno).
>>> I teraz gdybyśmy się stuknęli, czyja byłaby wina?
>>> a) Moja, bo na warunkowej strzałce muszę wszystkim ustąpić
>
>> Sygnalizator S-3, zielona strzałka w lewo, nie zabrania zawracać.
>
> Owszem, zabrania, a dokładniej pełni funkcje znaku B-33:
>
> "3.Umieszczona na znaku F-10 lub F-11 strzałka zezwalająca na skręcanie w
> lewo ze skrajnego lewego pasa ruchu oznacza także zezwolenie na
> zawracanie,
> chyba że jest to zabronione znakiem B-23 lub ruch jest kierowany
> sygnalizatorem S-3.
> [...]
> 2.Strzałka kierunkowa zezwalająca na skręcanie w lewo, umieszczona na
> skrajnym lewym pasie ruchu, oznacza także zezwolenie na zawracanie, chyba
> że
> jest to zabronione znakiem pionowym B-23 lub ruch jest kierowany
> sygnalizatorem S-3."
>
> 'Tom N'
Coś ci się kompletnie pop.....o.
Ja pisałem o sygnalizatorze S-3, a ty piszesz o F-10, F-11 i o strzałce
kierunkowej z S-2.
Co ma piernik do wiatraka ?
W opisie sygnalizatora S-3 nie ma nic o zawracaniu.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.11.15 16:33 Tom N
- 22.11.15 17:04 Shrek
- 22.11.15 17:20 Zenowtek
- 22.11.15 17:37 Tom N
- 23.11.15 01:15 RoMan Mandziejewicz
- 23.11.15 18:25 SW3
- 23.11.15 19:03 Michał Jankowski
- 23.11.15 19:37 masti
- 23.11.15 21:59 Shrek
- 23.11.15 22:05 Shrek
- 23.11.15 22:12 masti
- 23.11.15 22:27 Shrek
- 23.11.15 23:19 masti
- 24.11.15 11:20 robot
- 24.11.15 11:49 Adam Wysocki
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A