  • Data: 2015-11-23 22:12:17
    Temat: Re: Czyja wina?
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek wrote:

    > Ogólnie daje się zauważyć tendencję do traktowania ludzi jak idiotów. Do
    > choinek ze świateł już się przyzwyczailiśmy, ale wrażenie to robi jak
    > budują jakieś skrzyżowanie i świateł jeszcze nie ma tylko las słupków.
    > Wtedy uświadamisz sobie ile tego jest;)

    nas ukochany inż Galas jest mistrzem świata: 64 sygnalizatory na 1
    skrzyżowaniu
    <http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,34889,115597
    23,Rekordowe_skrzyzowanie__64_swiatla_i_zadne_nie_dz
    iala.html>

    Jakby ktoś sobie chciał pooglądać
    <https://goo.gl/maps/uDKKM75PYPy>

    > BTW - na Wołoska/Racławicka ostatnio zawracałem. Tam jest w chuj
    > zielonych bezkolizyjnych, tylko pozwalają one podjechać 3-5 metrów do
    > następnego sygnalizatora - skręt w lewo z Wołoskiej w Racławicką to
    > chyba 5 świateł (razem ze zjazdowymi i wjazdowymi i trzy "po środku").

    i do tego linia zatrzymania 5m przed światłami co powoduje na niektórych
    skrzyżowaniach, że mieszczą się 2 samochody zamiast 3

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?