  • Data: 2015-11-22 15:47:54
    Temat: Re: Czyja wina? odp.: Twoja.
    Od: <6...@3...154754.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    Zenowtek w
    <news:5651bea9$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Sygnalizator S-3, zielona strzałka w lewo, nie zabrania zawracać.

    Owszem, zabrania, a dokładniej pełni funkcje znaku B-33:

    "3.Umieszczona na znaku F-10 lub F-11 strzałka zezwalająca na skręcanie w
    lewo ze skrajnego lewego pasa ruchu oznacza także zezwolenie na zawracanie,
    chyba że jest to zabronione znakiem B-23 lub ruch jest kierowany
    sygnalizatorem S-3.
    [...]
    2.Strzałka kierunkowa zezwalająca na skręcanie w lewo, umieszczona na
    skrajnym lewym pasie ruchu, oznacza także zezwolenie na zawracanie, chyba że
    jest to zabronione znakiem pionowym B-23 lub ruch jest kierowany
    sygnalizatorem S-3."

    --
    'Tom N'