-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czyja wina?
Date: Sat, 21 Nov 2015 16:07:10 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 19
Message-ID: <n2q1ar$8bf$3@node1.news.atman.pl>
References: <n2pifa$ese$1$gof@news.chmurka.net> <n2pqu9$1ot$1@node1.news.atman.pl>
<n2pu8f$5am$1@node1.news.atman.pl> <n2q0p1$cbt$3@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1448118427 8559 83.142.198.226 (21 Nov 2015 15:07:07
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 21 Nov 2015 15:07:07 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <n2q0p1$cbt$3@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2572868
[ ukryj nagłówki ]On 21.11.2015 15:57, Liwiusz wrote:
> To już zostało sflejmowane na grupie, i w sądach. Na przykład - migający
> w prawo, ale jadący prosto drogą z pierwszeństwem, nadal ma
> pierwszeństwo, mimo że czekający na wjazd z podporządkowanej może się
> błędnie sugerować migaczem - mimo to ma mu ustąpić pierwszeństwa.
Wiem, uważam to za głupie, ale to tylko moje zdanie - wynika to
prawdopodobnie z faktu, że tak sądom i policji wygodniej.
> Tutaj sprawa jest jeszcze bardziej jednoznaczna - skręcający w prawo na
> strzałce nie ma żadnych podstaw aby sugerować się, że zawracający nie ma
> prawa zawracać.
Tak - właśnie dostrzegłem, że skręcający na strzałce nie może wiedzieć
(to znaczy może, ale nie wolno mu się tyum kierować) co jest na strzałce
bezkolizyjnej. Natomiast dalejh twierdze, że jeśli była bezkolizyjna
zielona w lewo, a czerowne "na wprost" to zawracający pojechał na czerwonym.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.11.15 16:09 Tom N
- 21.11.15 16:14 Shrek
- 21.11.15 16:37 Liwiusz
- 21.11.15 16:47 Tom N
- 21.11.15 16:48 Tom N
- 21.11.15 18:46 Shrek
- 22.11.15 10:24 Zenowtek
- 22.11.15 15:47 Tom N
- 22.11.15 16:18 Zenowtek
- 22.11.15 16:33 Tom N
- 22.11.15 17:04 Shrek
- 22.11.15 17:20 Zenowtek
- 22.11.15 17:37 Tom N
- 23.11.15 01:15 RoMan Mandziejewicz
- 23.11.15 18:25 SW3
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A