-
Data: 2015-11-21 16:48:32
Temat: Re: Czyja wina?
Od: <5...@5...164832.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Shrek w
<news:n2q1of$91g$1@node1.news.atman.pl>:
> On 21.11.2015 16:09, (Tom N) wrote:
>> ten który na nim (S-2) wjeżdża ma nie utrudniać ruchu
>> innym jego uczestnikom.
>> Ani słowa o uczestnikach jadących zgodnie z przepisami... Rozumiesz?
> Rozumiem, ale widzę w twoim rozumowaniu zasadniczy błąd. Czerwone S1
> zmienia pierwszeństwo i ma wyższą pozycję w hierarchii znaków
Któryż to przepis "promuje" S-1 w stosunku do S-2 ?
> Więc jeśli wjechał faktycznie na czerwonym,
wjechał za sygnalizator S-3, który nadawał sygnał zielony i pojechał w lewo
> a drugi na zielonym,
Nie, wjechał na czerwonym S-2 z warunkowym zezwoleniem na wjazd.
Zresztą zobacz co odpowiedziałem gofiemu o 12:41:58
"> c) Wspólna
Tak powinno być"
--
'Tom N'
Następne wpisy z tego wątku
- 21.11.15 18:46 Shrek
- 22.11.15 10:24 Zenowtek
- 22.11.15 15:47 Tom N
- 22.11.15 16:18 Zenowtek
- 22.11.15 16:33 Tom N
- 22.11.15 17:04 Shrek
- 22.11.15 17:20 Zenowtek
- 22.11.15 17:37 Tom N
- 23.11.15 01:15 RoMan Mandziejewicz
- 23.11.15 18:25 SW3
- 23.11.15 19:03 Michał Jankowski
- 23.11.15 19:37 masti
- 23.11.15 21:59 Shrek
- 23.11.15 22:05 Shrek
- 23.11.15 22:12 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A