eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCzy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?Re: Czy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?
  • Data: 2009-11-01 10:44:26
    Temat: Re: Czy zdjęcie o rozmiarze 5616x3744 px 300 DPI nadaje się na kalendarz A1 oraz B1?
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-10-31 21:23:46 +0100, Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl> said:

    > Hmm, no to chyba potwierdza moje słowa :) Skoro drukarnia definiuje
    > swoje wymogi przez "dpi" (czyt. ppi) a klient/"wydawca" taką
    > specyfikację przyjmuje to coś tu jest nie tak.

    A przez co Twoim zdaniem drukarnia miałaby definiować wymogi dla
    dostarczanego materiału? Tak, żeby później nie musiała dowodzić przed
    sądem, że te śmieszne kwadraciki i mydło, to jednak nie jej wina?

    > Piszę "raczej", i to nawet dla tego który wie gdzie patrzeć (mówiąc
    > "szkody" mam na myśli pogorszenie jakości przesamplowaniem tych ~220ppi
    > do 300ppi). Jeśli zabraknie jakości, to raczej z innych powodów niż
    > "zbyt mało megapiksli matrycy".

    No tak, ale tu mówimy o samplu z jakichś 135 albo i mniej ppi, do
    powiedzmy 250. Dalej twierdzisz że to nie za mało MPx?

    de Fresz