  • Data: 2011-02-25 20:21:20
    Temat: Re: Czy w telewizji siedz debile?
    Od: Atlantis <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-24 15:23, Piotr Gałka pisze:

    > Szeregi jednakowych domków. Student wynajął jeden. Któregoś dnia,
    > pomylił się (stanął i jedną przecznicę wcześniej) i chciał wejść do innego.
    > Właściciel zastrzelił go. Właściciela uniewinniono (wtargnięcie na teren
    > prywatny).

    Jestem ciekaw ile w tej historii jest prawdy a ile dziennikarskiej inwencji.

    www.youtube.com/watch?v=AdXGMPAJ52U

    Niemal przy okazji każdej strzelaniny w USA pismaki mają prawdziwą
    ucztę. W kółko leci ta sama mantra, ile złego wynika z drugiej poprawki.
    Jakoś nikomu nie przyjdzie do głowy powiedzieć, że:
    a) Gangi zaopatrują się u swoich dilerów, w nierejestrowaną broń.
    b) Psychopata pewnie tak czy inaczej wyciągnąłby broń spod ziemi. A
    gdyby mu się nie udało, to zapewne użyłby innej metody (np. bomba
    domowej konstrukcji).

    Ludzie, którym posiadana broń uratowała życie, zdrowie albo majątek nie
    goszczą aż tak często w mediach. Kampania przeciwko prawu do posiadania
    broni, aktywnie prowadzona również przez polskie media (co jest
    absurdalne przez sam fakt, iż u nas i tak obowiązuje w tej materii
    niezwykle restrykcyjne prawodawstwo) jest tak samo absurdalna, jak próby
    zakazywania transportu samochodowego (bo przecież zdrowie i życie w
    wypadkach co roku traci całkiem sporo osób) albo sprzedaży trutki na
    szczury (bo można nią otruć też człowieka).