  • Data: 2011-02-26 22:28:41
    Temat: Re: Czy w telewizji siedz debile?
    Od: philips <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a) Gangi zaopatrują się u swoich dilerów, w nierejestrowaną broń.
    > b) Psychopata pewnie tak czy inaczej wyciągnąłby broń spod ziemi. A
    > gdyby mu się nie udało, to zapewne użyłby innej metody (np. bomba
    > domowej konstrukcji).
    Masz całkowitą rację.
    1) Raczej tylko idiota zastrzeli człowieka z legalnie posiadanej broni.
    2) Bandyta zawsze uzyska do niej dostęp.
    Może komuś zależy na tym, żeby ludzie broni nie posiadali? Władzy lepiej
    pyskować do nieuzbrojonego człowieka niż do uzbrojonego...
    Co do przekazu TV, to kiedyś oglądałem na YT program, w którym gość
    zauważał pewne fakty:
    - więcej dzieci ginie na "kinderbalach" topiąc się w przydomowych
    basenikach niż zastrzelonych, ale o tym nikt programów nie robi,
    - więcej ludzi umiera na "zwykłą" grypę niż na świńską, czy ptasią, ale
    to tych drugich boją się ludzie.
    Wymienił jeszcze kilka podobnych przypadków, ale nie pamiętam.