  • Data: 2013-12-04 19:45:43
    Temat: Re: Czy ludzie juz zatracili kompletnie rozum?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mk4" napisał w wiadomości
    On 2013-12-04 01:11, RoMan Mandziejewicz wrote:

    >Wg mnie opisujesz istniejacy stan odmozdzenia i to jakie moga byc
    >tego nastepstwa. Ale jest tak zle bo co? W ucywilizowanej Belgii
    >ludzie zasuwaja bez widocznosci? Przeciez wlasnie o tym pisalem, ze
    >ludzie nie mysla.

    A u nas ludzie tez odmozdzeni ? Bo tu panie autostrada, ty sie jezdzi
    130 ?

    Bo u nas tez sie takie karambole zdarzaly. I wcale nie na
    autostradzie.
    Kojarzy mi sie jakis na kilkadziesiat aut w ostatnich latach.

    >Ale gdyby ludzie po prostu sie bali takich sytuacji - czyli respekt
    >przed tutaj mgla, zla pogoda plus jakas swiadomosc jaki dystans jest
    >bezpieczny, itd.
    >Poki co ewolucja nie wymyslila lepszego mechanizmu niz strach. No ale
    >przepisy za nich mysla... no i skoro mozna np. 110 to coz z tego, ze
    >10 metrow przed maska g... widac.

    No coz, jezdzac po Niemczech narzekam na jedno - sucho, pedza po tych
    autostradach 120-150 (nieliczni szybciej), deszc leje ... a oni nadal
    120-150.
    Ale trzeba im przyznac ze z trasy nie wypadaja.

    Niemieckie opony takie dobre, czy przecietny Niemiec nie wie ze w
    czasie deszczu slisko ?

    Ba - sa autostrady z ograniczeniem predkosci przy opadach (tabliczka
    "bei Nasse" - przy wilgoci).
    Czyzby odmozdzenie - tam gdzie znaku nie ma, tam wolno gnac ?

    J.