  • 11. Data: 2011-12-19 09:46:10
    Temat: Re: Czy jest taka "mini listwa zerowa" ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Widziałem w ofercie sklepu z alarmami, ale nie pamiętam jakiego, taką
    > listwę.
    > Zaciski śrubowe wlutowane w płytkę zwierająca wszystkie wyprowadzenia,
    > całość w małym plastikowym pudełku.
    > Podobne do:
    > http://sklep.delta.poznan.pl/laczowka-zasilania-lz-8
    -e_c615_p3467.html?ps_session=6a72c10315c3865234c38b
    2a48fdeccd

    > ale bez gniazd bezpieczników i wszystko zwarte razem.

    No to by bylo idealne. Wlasnie cos takiego szukam. Te z bezpiecznikami to mi
    niepotzrebne, bo to nie bedzie linia zasilajaca tylko sygnalowa.

    Fantom

  • 12. Data: 2011-12-19 10:42:29
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > No to by bylo idealne. Wlasnie cos takiego szukam. Te z bezpiecznikami to
    > mi niepotzrebne, bo to nie bedzie linia zasilajaca tylko sygnalowa.

    Na szybko to możesz kupić listwę zaciskową ze śrubkami, zlutować
    wyprowadzenia i zalać je dobrym klejem na gorąco, żeby do niczego
    przypadkowo nie zwierały.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2011-12-19 19:46:57
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

> [...]
    >>

    > Na szybko to możesz kupić listwę zaciskową ze śrubkami, zlutować
    > wyprowadzenia i zalać je dobrym klejem na gorąco, żeby do niczego

    No ja bym z checia kupil taka listwe, ale najmniejsza jaka znalazlem jest
    na kable fi10. A ja mam cieniutkie kabelki sygnalowe. Bedzie armata na
    muche.

    Fantom

  • 14. Data: 2011-12-19 22:02:58
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > No ja bym z checia kupil taka listwe, ale najmniejsza jaka znalazlem jest
    > na kable fi10. A ja mam cieniutkie kabelki sygnalowe. Bedzie armata na

    druku.

    Ewentualnie z innej beczki, takie złącza instalacyjne:
    http://www.tme.eu/dok/17_zlacza_zasilajace/51011212.
    pdf

    Bardzo wygodne - wkładasz kabel, zaciskasz dźwignię i trzyma. Chcesz
    rozłączyć, to podnosisz dźwignię i masz wolny kabel. Dla mnie jest to o
    wiele wygodniejsze i pewniejsze od złącz skręcanych śrubami.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 15. Data: 2011-12-20 07:49:47
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > do druku.

    W sumie moze to dobry pomysl. Wezme tego typu do druku, a tam gdzie jest
    wejscie w plytke dolutuje kabel przez calosc i beda zwarte.

> [...]
    > rozłączyć, to podnosisz dźwignię i masz wolny kabel. Dla mnie jest to o
    > wiele wygodniejsze i pewniejsze od złącz skręcanych śrubami.

    Tylko najwiksze jakie widzialem to na 5 kabelkow - Jakby przynajmiej byly na
    7-8 to dwa bym polaczyl.

    Fantom

  • 16. Data: 2011-12-20 08:23:53
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    pdf

    > Tylko najwiksze jakie widzialem to na 5 kabelkow - Jakby przynajmiej byly

    W jedna dziurkę można włożyć 2 kable 1 mm2. Jeśli używasz o wiele mniejszych
    średnic, to możesz powkładać po kilka kabelków razem.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba