  • 1. Data: 2011-12-17 10:18:34
    Temat: Protel
    Od: mbut <m...@w...pl>

    Witam wszystkich użytkowników
    Może ktoś mi podpowie czy jest w necie oprogramowanie do projektowania
    obwodów drukowanych Protel dla Mac'a. Szukałem ale niestety nic nie
    znalazłem, może źle szukałem albo faktycznie nie ma go. Za udzielenie
    tej informacji będę bardzo wdzięczny.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-12-17 11:23:21
    Temat: Re: Protel
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-12-17 11:18, mbut pisze:
> [...]
    > obwodów drukowanych Protel dla Mac'a. Szukałem ale niestety nic nie
    > znalazłem, może źle szukałem albo faktycznie nie ma go. Za udzielenie

    teraz to się nazywa Altium Designer, proponuję więc zajrzeć na stronę
    producenta www.altium.com

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 3. Data: 2011-12-17 12:02:38
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Nie masz co szukać. Nie ma.
    Dopiero co był wątek o tym właśnie, gdzieś niżej (z 11.12.2011)

    Na maka jest Eagle, KiCad, i jakieś "wynalazki".

    Jak masz współczesnego maka z Intelem, to niestety tylko paralells + Windows +
    Protel.