    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Czy jest
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <teioja$889$1$Cav@news.chmurka.net> <tejohv$1uml$1@gioia.aioe.org>
    <teka6i$76k$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1hip8fq5gi17d$.xovtaabx1r57$.dlg@40tude.net>
    <tekqvi$bss$1$Cav@news.chmurka.net>
    <abyutaiu1u34$.1b4g88ws2noga.dlg@40tude.net>
    <teks1r$bss$2$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <tekvkk$kuq$1$Cav@news.chmurka.net>
    <jbwebjdherl.198ob341zu00v$.dlg@40tude.net>
    <tel1e8$lh6$1$Cav@news.chmurka.net>
    <75yqbr2jc0gh.153g7pkz4u3ov$.dlg@40tude.net>
    <temtb5$qai$2$Cav@news.chmurka.net>
    <6vgq815y5df$.vnb5kyg0ti8c.dlg@40tude.net>
    <ten602$ur2$1$Cav@news.chmurka.net>
    <dye83r0h1er0$.1ufcav4murntn.dlg@40tude.net>
    <ten8t1$ur2$2$Cav@news.chmurka.net>
    <b9zhr7zcsbaa.1t86nv0rx9rr9$.dlg@40tude.net>
    <tenb3d$kh$1$Cav@news.chmurka.net>
    Date: Wed, 31 Aug 2022 12:30:32 +0200

    On Wed, 31 Aug 2022 11:53:49 +0200, Cavallino wrote:

    > W tym przypadku właśnie taki.

    DSG moze zredukowac wczesniej.

    > Nie aż tak.

    > Może mieć.
    > Nie wiem co jest u Was, w różnych miastach bywają Traficary np.

    We wrocku sie nie chwalą.

    > Bo nie wiedzą że nie wolno.
    > A policji ich w tym upewnia niczego z tym nie robiąc.

    Cos tam jednak na kursach uczą.
    Po prostu srodkowym lepiej :-)

    > W tym, że na lewym mogę przeszkodzić komuś szybszemu, a na prawym to
    > mają jechać kapelusze i tiry, bo wyprzedzanie nim jest mało bezpieczne.

    No prosze, jaki altruista, o innych sie martwi :-)

    > No i?
    > Mnie i tak 120 wystarcza.

    Kapelusz :-)

    > Tak.

    > Na obwodnicy Poznania 3.

    To znaczy ... ktory to odcinek ?

    > Co to zmienia?
    > Jak masz problem ze zmianami pasów, skorzystaj z MPK.

    Pas sie zmienia z wyprzedzeniem odpowiednim.
    A jeszcze nie wiadomo jaki korek bedzie stal :-)

    A sygnalizatory, gdzie są np trzy pasy prosto umacniaja kierowcow w
    przeswiadczeniu, ze tak wolno :-)

    > To po co o tym wspominasz?

    Bo tobie cos przeszkadza. A tu nie ma co przeszkadzac :-)

    > Tak.

    A im przeszkadza, ze im siedzisz na zderzaku :-)

    J.