  • Data: 2022-08-31 15:49:25
    Temat: Re: Czy jest
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 31 Aug 2022 14:23:43 +0200, Cavallino wrote:
> [...]
    lska)

    > Mylisz się.
    > Tam gdzie są ekspresówki i autostrady, nie ma DK2, a raczej zmieniła się
    > w DK92.
    > DK95 również

    Moze sie i myle, ale na mój gust - spis drog krajowych został.
    A że teraz DK prowadzi autostradą, to swietnie.

    https://www.gov.pl/web/gddkia/drogi-krajowe2

    A tu taki maly przyklad - choc moze juz nieaktualny w googlu
    https://goo.gl/maps/yfaraovdzHXv6RuW9

    A4 i DK5 w prawo, i sie pokrywaja przez troche km.

    Nawiasem mowiac - miejsce to stary przebieg DK5, przez
    Wroclaw/Bielany, teraz tranzyt omija Wroclaw przez A8.
    Ale DK5 zostala, bo tu widac o pieniadze chodzi :-)

    Tam gdzie byla stara droga i została, tam ciagle może miec stare
    oznaczenie DK.
    Ale pod Poznaniem przeciez od dawna szla po A2?

    Podobnie np DK8.
    Od Kudowy i Klodzka - po staremu.
    Przed Wrockiem wrzucona w S8 i A8 ?

    A stary odcinek zdegradowany do no name?
    https://goo.gl/maps/eMUnZkAbG5Me3AEH9

    to te "Magnice", ale kto teraz za to placi ? :-)

    > No i w Poznaniu DK92 szła/idzie w zupełnie w inny miejscu - przez północ
    > miasta.
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Tranzytowa_obwodnica_P
    oznania

    > No chyba że coś zmienili, a i wiki nie jest aktualne.

    Ale to jest stara DK2 przemianowana na 92?

    Bo jesli chodzi o DK8, to np stary odcinek Wroclaw-Olesnica to teraz
    DW368, od Olesnicy chyba no name,
    Bralin-Walichnowy teraz jest DW482, Walichnowy-Piotrowkow to DK74,
    gierkowke przemianowali na S8.

    A tam roboty byly rozne w roznym czasie, to nie dziwne, ze
    DK przestawiali.

    > Wystarczy, ale to męczące, więc wolę pas zmienić zamiast nogę na gaz
    > przekładać. ;-)

    Co kto lubi. Mnie sie tam podoba, ze ja mu w gaz, woz przyspiesza,
    a tempomat ciagle dziala, i po zdjeciu nogi z gazu wraca do
    nastawionej predkosci.

    A nie masz wygodnych przyciskow do tempomatu?

    Bo drugi styl jazdy, to wlasnie drobne korekty na tempomacie,
    ale to sie sprawdza przy 140 ...

    J.