    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Czy jest
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <teioja$889$1$Cav@news.chmurka.net> <tejohv$1uml$1@gioia.aioe.org>
    <teka6i$76k$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1hip8fq5gi17d$.xovtaabx1r57$.dlg@40tude.net>
    <tekqvi$bss$1$Cav@news.chmurka.net>
    <abyutaiu1u34$.1b4g88ws2noga.dlg@40tude.net>
    <teks1r$bss$2$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <tekvkk$kuq$1$Cav@news.chmurka.net>
    <jbwebjdherl.198ob341zu00v$.dlg@40tude.net>
    <tel1e8$lh6$1$Cav@news.chmurka.net>
    <75yqbr2jc0gh.153g7pkz4u3ov$.dlg@40tude.net>
    <temtb5$qai$2$Cav@news.chmurka.net>
    <6vgq815y5df$.vnb5kyg0ti8c.dlg@40tude.net>
    <ten602$ur2$1$Cav@news.chmurka.net>
    Date: Wed, 31 Aug 2022 11:02:10 +0200

    On Wed, 31 Aug 2022 10:26:43 +0200, Cavallino wrote:
> [...]
    en_us/GUID-E692415D-F83C-4F07-B30A-9E50499CFC30.html

    > Ale co też?
    > Chodzi Ci o to, żeby Tesla pobiła Bugatti?
    > Bo ja pisałem o bardzo dobrym przyspieszeniu - takie ma każda.

    > Do wyprzedzania tym bardziej, zanim dana spalinowa Kona zredukuje bieg,
    > elektryk kończy wyprzedzanie.

    Bieg mozna zredukowac wczesniej.

    > 50 konny elektryczny Smart zrobi to lepiej niż dwa razy mocniejsze ice.
    > O takich bez turbo nawet nie wspominając.

    troche watpie, ale fakt - moc nominalna w elektrykach moze być złudna.
    Trzeba by ze stoperem w ręku ...

    > A już dla takiego od Zoe wzwyż, to będzie bułka z masłem.
    > Przejedź się kiedyś wreszcie jakimś, albo skończ ta pisaninę.

    Potem mi bedziecie mowic, ze zły wybrałem :-)

    > Czyli od kogo szybciej?

    O tych, co sie na prawym mogą pojawic :-)

    > W złych godzinach i dniach jeździsz.

    Mozliwe.

    > O tym właśnie gadamy.
    > A ty znowu o czymś innym.

    Ty ignorujesz jedne, oni ten o prawym pasie.

    > O to chodzi, że kapelusz pamięta przepis o limicie, a o obowiązku ruchu
    > prawym pasem już nie.

    A nie mieszasz troche?

    Kapelusz moze pamietac o limicie w wiosce z jednym (1+1) pasem ruchu.
    Moze pamietac na zwyklej krajowce poza wioską, choc 90 to juz bywa
    dla niego za szybko.
    Ale gdzie tam bedzie pamietal o limicie na autostradzie.
    A - w Poznaniu to chyba S jako obwodnica, to tylko 120, ale tez za
    szybko :-)

    No i moze pamietac na miejskiej arterii z 3 pasami, ale w miescie
    to ten srodkowy pas tak bardzo nie razi.

    > Zdaniem takiego debila - być może.
    > Ale właśnie ich należy z dróg wyeliminować, od razu będzie to miało duże
    > znaczenie i jazda się poprawi.
    > Tyle tego tałatajstwa jest.

    Popatrz na USA. Kazdy jedzie swoim pasem, nie zmienia, i nikomu to nie
    przeszkadza.

    Jeszcze ciekawa scenka z Niemiec - typowa w piatkowe popoludnie.
    2 pasy na autostradzie ... i wszystkie osobowki jada lewym.

    predkosc tak 80-100, jak ruch gesty.
    Wiec ciezarowki na prawym ... czasem wolniejsze, czasem szybsze.
    A zadna osobowka nie zjedzie na prawy pas, bo wszystkie "wyprzedzają",
    choc odstepy miedzy ciezarowkami po kilkaset metrow.

    No ale co sie dziwic - w dluzszym czasie widac, ze ten sznur osobowych
    jednak jest szybszy od ciezarowek. Minimalnie szybszy, ale jednak.
    No to wszycy "wyprzedzaja"

    J.