  • 31. Data: 2010-12-09 08:55:06
    Temat: Re: Czy administrator ma prawo znać hasła użytkowników poczty?
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 09.12.2010 Artur M. Piwko <m...@b...pl> napisał/a:
    > In the darkest hour on Tue, 7 Dec 2010 11:06:00 +0100,
    > nom <n...@u...gazeta.pl> screamed:

    > Chyba, że chce się akurat obsługiwać CRAM-MD5...

    Właśnie, niektóre systemy transmisji haseł wymagają ich jawne przechowywanie,
    jest to minus dla samego przechowywania, ale plus dla transmisji podczas
    logowania. Chociaż osobiście preferuję logowanie plain ale przez ssl plus
    jednak trzymanie haseł w postaci mielonki ;) Daje to wszystko bez kompromisów,
    zarówno tajną i bezpieczną transmisje i brak jawnych haseł na dysku.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 32. Data: 2010-12-09 09:49:34
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-09 06:28, Remek pisze:

    > Przeczytaj dokładnie mój post. Zadałem pytania, za które z góry przeprosiłem
    > jeśli są głupie. Nie odnosiłem się do żadnych innych pytań, czy wypowiedzi.
    > Chodziło o MOJE PYTANIA? Boże spuść bombę.

    Oj Remku. Widzę, że Ty też masz niemały problem z niedoczytywaniem.
    Zarówno w tamtej jak i w tej dyskusji - jak teraz widzę. Przeczytaj
    wyraz po wyrazie mój komentarz. Dokładnie odwrotnie go interpretujesz.
    Wygląda to tak jakbyś napisał, że coś jest białe, ja potwierdziłem, że
    to jest białe a Ty mi zarzucasz, że czegoś nie doczytałem w Twoim poscie
    bo to przecież to jest "białe" a nie takie jak ja potwierdziłem, że jest
    "białe". :-D

    Przecież wyraźnie napisałem, że to kolega TARNUS a nie Ty nie doczytał
    czegoś i się piekli nie wiadomo o co (szczególnie, że bardzo kulturalnie
    przeprosiłeś za ew. niezrozumienie tematu). Wyraźnie napisałem, że
    stałeś się OFIARĄ jego niedoczytania lub niezrozumienia. Nie rozumiem
    jak mogłeś to zinterpretować w odwrotny sposób - bo to sugeruje Twój
    komentarz?

    Napisałem też, że Ty z kolei nie doczytałeś czegoś w ZUPEŁNIE INNEJ
    dyskusji ze mną o zasilaczach w zupełnie innym wątku i sytuacja była
    dokładnie odwrotna. Więc tu ciała dał Tarnus a tam Ty. To chciałem
    pierwotnie powiedzieć lecz to co powyżej piszesz nieco obraz zmienia :-)

  • 33. Data: 2010-12-12 16:54:08
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Marek" napisał:

    > Przecież wyraźnie napisałem, że to kolega TARNUS a nie Ty nie doczytał
    > czegoś i się piekli nie wiadomo o co (szczególnie, że bardzo kulturalnie

    Masz rację. Chyba pomyliłem posty i odniosłem się do niewłasciwego. Nie
    zmieniaj tak szybko zdania :) Pomyłki chodzą po ludziach.

    Remek

  • 34. Data: 2010-12-12 18:38:52
    Od: Marek <b...@e...com>

    Wybaczam ;-)

  • 35. Data: 2010-12-13 09:24:36
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Remek" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    > zmieniaj tak szybko zdania :) Pomyłki chodzą po ludziach.

    Według ciebie, jak ty czegoś nie doczytasz, to jest to pomyła, a jak ktoś inny
    to jest on tępakiem.
    Ciekawe...

    Marek

  • 36. Data: 2010-12-13 10:35:13
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "tarnus" napisał:

    > Według ciebie, jak ty czegoś nie doczytasz, to jest to pomyła, a jak ktoś
    inny
    > to jest on tępakiem.

    Nieprawda. Przesadzasz i to mocno. Odpowiadam wyłącznie pięknym za nadobne.
    Nie ma co bić piany.

    Remek

  • 37. Data: 2010-12-13 14:33:53
    Od: Marek <b...@e...com>

    Daj już spokój :-) Wszyscy wiemy o co chodzi i wszyscy powinniśmy z tego
    wysnuć jeden wniosek: więcej kultury i więcej uwagi co do czytanych
    wypowiedzi. Niedoczytań nie unikniemy więc kultura zawsze niech towarzyszy.

  • 38. Data: 2010-12-13 14:49:29
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <b...@e...com> napisał w wiadomości
    > Daj już spokój :-) Wszyscy wiemy o co chodzi i wszyscy powinniśmy z tego
    > wysnuć jeden wniosek: więcej kultury i więcej uwagi co do czytanych
    > wypowiedzi. Niedoczytań nie unikniemy więc kultura zawsze niech towarzyszy.

    Teraz piszesz daj spokój a jak ci napisałem że chyba doczytałeś to kulturalnie
    nazwałeś mnie tępakiem.

    Marek

  • 39. Data: 2010-12-13 15:00:10
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > wysnuć jeden wniosek: więcej kultury i więcej uwagi co do czytanych
    > wypowiedzi. Niedoczytań nie unikniemy więc kultura zawsze niech towarzyszy.

    Teraz piszesz daj spokój a jak ci napisałem że chyba nie doczytałeś to
    kulturalnie
    nazwałeś mnie tępakiem.

  • 40. Data: 2010-12-13 21:09:09
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-13 16:00, tarnus pisze:

    > Teraz piszesz daj spokój a jak ci napisałem że chyba nie doczytałeś to
    > kulturalnie
    > nazwałeś mnie tępakiem.

    Jeśli Ci powiem, że znów czegoś nie doczytałeś to pewnie nie uwierzysz.
    Nigdy nikogo w ten sposób nie nazwałem, również poza forum. Ponadto
    nawet nie przypominam sobie abym z Tobą kiedykolwiek rozmawiał. Owszem,
    czytałem Twoje wątki, może coś skomentowałem ale nie w bezpośrednim
    dialogu z Tobą.