  • 21. Data: 2010-12-07 23:01:12
    Temat: Re: Czy administrator ma prawo znać hasła użytkowników poczty?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Chopin pisze:

    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > System operacyjny w tym przypadku nie mi nic do tego.
    bo? Parę lat temu, wszystkei hasła w windowsie mozna był "wyswietlić"
    takim programem z celowniczkiem. żaden inny system operacyjny na to nie
    pozwoli. Pierwszy lepszy program pod windows - nie wiadomo jak
    przechowuje hasła, pod linuksa - chyba ze go debil napisał.
    > Jeżeli aplikację
    > do serwera poczty napisał sam admin to wszystkie chwyty dozwolone
    > niezależnie od zastosowanej platformy i OS.
    tu sie zgadzam

  • 22. Data: 2010-12-08 02:55:44
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "tarnus" napisał:

    > Tępaka to sobie poszukaj w swojej rodzinie.

    Co do Twojej głupoty mam moja rodzina? Nie rozumiesz słowa pisanego i
    czepiasz się mojej rodziny. Przeczytaj jeszcze raz i może zrozumiesz co
    napisałem. Chociaż wątpię. Przy Twoim ograniczeniu umysłowym...

    Remek

  • 23. Data: 2010-12-08 07:13:23
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

    Użytkownik "Remek" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    > Co do Twojej głupoty mam moja rodzina? Nie rozumiesz słowa pisanego i
    > czepiasz się mojej rodziny. Przeczytaj jeszcze raz i może zrozumiesz co
    > napisałem. Chociaż wątpię. Przy Twoim ograniczeniu umysłowym...

    Ja wiem matołku co napisałeś. Pisałes jakieś swoje wyobrażenia.
    Zamiast gdybac i wystawiać jakieś oponie bez pokrycia lepiej zamilcz albo
    zapytaj najpierw o więcej szczegółów.

    EOT

  • 24. Data: 2010-12-08 07:17:40
    Od: "tarnus" <m...@l...de>

> [...]
    > czepiasz się mojej rodziny. Przeczytaj jeszcze raz i może zrozumiesz co
    > napisałem. Chociaż wątpię. Przy Twoim ograniczeniu umysłowym...

    Ja wiem dobrze co napisałeś. Po prostu jestes jednym z tych co to nie wie co
    i jak, ale odpowiedzieć cokolwiek musi.
    Po prostu musisz zaistnieć i nabazgroliłeś jakieś swoje wyobrażenia i
    teoryjki.
    Zamiast gdybać i wystawiać jakieś opinie bez znajomości i pokrycia na drugi
    raz lepiej zamilcz albo
    zapytaj najpierw o więcej szczegółów matołku.

    EOT

  • 25. Data: 2010-12-08 07:53:02
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 7 Dec 2010 14:28:54 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz
    <b...@j...org.pl> wrote:

    >A tu masz jak najbardziej rację. Inna sprawa że jeśli to jakiś "panel
    >postmastera" i "program do obsługi poczty napisał sam admin" gdzie są
    >dostępne hasła odkrytym tekstem to nie sądzę by to była jakieś
    >skomplikowana sieć i zaawansowane logowanie. Zwłaszcza że tenże admin
    >był ponoć dumny ze swego dzieła. ;-)
    Hłe, hłe, hłe, ale coś takiego jest w KEI - znaczy możesz wybrać, czy
    hasła mają być wykropkowane czy podane jawnym tekstem. Inna rzecz, że
    jest to jałowa dyskusja - skoro admin i tak może dostać się do
    skrzynek ,,z boku'' ...
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 26. Data: 2010-12-08 08:05:25
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Tue, 7 Dec 2010 10:53:58 +0100, tarnus wrote:

    > Odkryłem że w panelu postmastera po kliknięciu na konta użytkowników widać
    > nie tylko nazwy ale także ich hasła.
    > Jeżeli ktoś się włamie na konto postmastera jakiejś firmy to może narobić
    > nie lada bigosu.
    > Inną sprawa, pomijam fakt głupoty, ale często ludzie używają tego samego
    > hasła lub tylko z jakąs zmienioną literką na innych kontach lub nawet jako
    > hasła do banku itepe.
    > Czy aby admin nie przesadził?

    Ależ skąd.
    Trzeba wymienić zasilacz w serwerze.

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Komu w drogę, temu nostalgia.

  • 27. Data: 2010-12-08 10:42:50
    Od: Marek <b...@e...com>

    Widzę Remku, że padłeś ofiarą niedoczytania/niezrozumienia czegoś przez
    kolegę Tarnus'a. Pamiętasz naszą dyskusję dotyczącą zasilacza? Tam Ty z
    kolei nie doczytałeś czegoś i komentowałeś zdania wyrwane z toku całej
    dyskusji. Tak rodzi się trollowanie.

  • 28. Data: 2010-12-08 17:50:43
    Od: ptoki <s...@g...com>

    cinews:idl0vh$5j5$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak. T umaczy em mu e zawsze mo e zmieni has o na inne ale nie ma prawa
    > dowiedzie si jakie by o dotychczas.
    > Niestety ale on "wie swoje"

    To mu powiedz ze moze beknac srogo jak sie okaze ze ktos sobie tam
    przesylal dzieciofilie a on mial dostep do hasla. Bo nie bedzie
    wiadomo kto tak naprawde te tresci przesylal (moze on). Niech mu sie
    cieplo zrobi to szybko przerobi te hasla na md5 czy inna funkcje
    mieszajaca.

  • 29. Data: 2010-12-09 05:28:57
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Marek" napisał:

    > Widzę Remku, że padłeś ofiarą niedoczytania/niezrozumienia czegoś przez
    > kolegę Tarnus'a.

    Przeczytaj dokładnie mój post. Zadałem pytania, za które z góry przeprosiłem
    jeśli są głupie. Nie odnosiłem się do żadnych innych pytań, czy wypowiedzi.
    Chodziło o MOJE PYTANIA? Boże spuść bombę.

    Remek

  • 30. Data: 2010-12-09 08:07:03
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 7 Dec 2010 11:06:00 +0100,
    nom <n...@u...gazeta.pl> screamed:

    > A co to za serwer pocztowy? Hasła powinny być zaszyfrowane z reguły,
    > administrator co najwyżej może zmienić, ale nie podglądnąć. :-)

    Chyba, że chce się akurat obsługiwać CRAM-MD5...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:214B ]
    [ 09:06:45 user up 12646 days, 21:01, 1 user, load average: 0.05, 0.10, 0.98 ]

    God: Darwin's chief rival.