  • 1. Data: 2010-12-06 14:04:20
    Temat: Jaki komputerek mini itx?
    Od: "gk" <g...@g...pl>

    Witam,
    Przydałby się taki sprzęcik w domu jako serwer, co polecilibyście z gotowych
    komputerków, ewentualnie jakie podzespoły? Cena najchętniej jak najniższa.
    Na co zwracać uwagę przy zakupie?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2010-12-06 17:40:09
    Temat: Re: Jaki komputerek mini itx?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    gk napisa?(a):

    > Przyda?by sie taki sprzecik w domu jako serwer, co poleciliby?cie z gotowych
    > komputerków, ewentualnie jakie podzespo?y? Cena najchetniej jak najni?sza.

    Np http://tnij.org/kptnh

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 3. Data: 2010-12-07 06:53:01
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 06-12-2010 15:04, gk rzecze:

    > Przydałby się taki sprzęcik w domu jako serwer, co polecilibyście z gotowych

    Zależy, co ten serwer ma serwować ;-)
    Jeśli nie za wiele, a zależy Ci na niskiej cenie sprawdź
    cienkiego klienta HP (ja wybrałem 5520 za ca 120 zł).

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 4. Data: 2010-12-09 05:53:09
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    Dnia Mon, 06 Dec 2010 15:04:20 +0100, gk napisał(a):

    > Przyda?by sie taki sprzecik w domu jako serwer
    > Na co zwracaae uwage przy zakupie?

    To ja się podłączę. Jest już coś energoszczędnego z min. 3 wyjściami RJ45?
    Obecnie mam via epie z 2x RJ45 i karte sieciową na pci, daje rade,
    niezmiennie od jakiś 6 lat ale brakuje mu np serialATA albo 1Gb ethernetu.
    Czy podobnego o niskim zuzyciu prądu na czym można postawić mały serwer
    (http,ftp,ssh,dhcp)?