  • 1. Data: 2010-12-05 12:25:35
    Temat: kombinacja wyświetlaczy laptopa z HDMI i VGA(DP)
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl>

    Witajcie,

    Takie szybkie pytanko (banalne, ale nie mam jak sprawdzić):

    Laptopu częśto mają obecnie 2 wyjscia na zewnętrzne monitory (np. HDMI i
    miniDisplayPort, kiedyć HDMI i VGA). Oczywiście, tylko jedno z nich dziłać
    może _równocześnie_ z własnym LCD laptopa. Ale interesuje mnie, można
    swoodnie wybierać które 2 działają równocześnie.

    Przyklad: do normalnej pracy 2-monitorowej, używam wyświetlacza laptopa oraz
    Extended Desktop na 20" monitorze DVI. Ale już przy edycji wideo - mając do
    HDMI podłączony duży wyświetlacz HDMI - chciałbym jego właśnie używać do
    podglądu (reszta interfejsu programu na jednym z 2 pozostałych).

    Mozlwe to?

  • 2. Data: 2010-12-05 14:00:05
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    W dniu 2010-12-05 13:25, Piotr Wozniacki pisze:

> [...]
    > używać do podglądu (reszta interfejsu programu na jednym z 2 pozostałych).

    Jak najbardziej mam podłączone 3 różne ekrany, laptop, 19" LCD po VGA i
    tv po hdmi. wszystko działa fajnie gdyby nie losowy wybór okien przez
    aplikacje.