  • 1. Data: 2010-12-05 14:41:08
    Temat: cyan paski przesunięte względem czcionki - grafika pada?
    Od: RD <r...@g...com1>

    Witajcie,

    Pacjent to laptop Asus F3SG, a grafika GeForce 9300M G, VRAM 256MB. Od
    jakiegoś czasu, i od czasu - do czasu, pojawia się "przesunięcie" do
    napisów/tekstu/czcionki na ekranie. Ma kolor cyjan (zielony/niebieski) i
    dotyczy raczej wyłącznie czcionki(tekst) czarnej, która jest na ekranie.

    Sterowniki, czy coś poważniejszego? Grafika? Przegrzewa się, coś
    odkleja? Do zrobienia, czy raczej szykować się na zakup nowego laptopa?

    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 2. Data: 2010-12-06 07:27:52
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 5 Gru, 15:41, RD <r...@g...com1> wrote:
> [...]
    >
    >   Sterowniki, czy coś poważniejszego? Grafika? Przegrzewa się, coś
    > odkleja? Do zrobienia, czy raczej szykować się na zakup nowego laptopa?

    A moze ktos pogrzebal w ustawieniach clear type?
    Jesli efekt sie pojawia samoczynnie po uruchomieniu systemu to jednak
    moze nie byc to.

  • 3. Data: 2010-12-06 08:32:42
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Na ekranach BIOSu jest to samo?

  • 4. Data: 2010-12-06 20:31:37
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2010-12-06 09:32, Nex@pl pisze:
    > Na ekranach BIOSu jest to samo?

    Nie udało mi się tego jeszcze sprawdzić, przy najbliższej możliwości -
    spróbuję.

  • 5. Data: 2010-12-06 20:32:05
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2010-12-06 08:27, ptoki pisze:

    > A moze ktos pogrzebal w ustawieniach clear type?
    > Jesli efekt sie pojawia samoczynnie po uruchomieniu systemu to jednak
    > moze nie byc to.

    Nic nie było zmieniane, niezależnie od uruchomienia systemu ponownie.