  • 1. Data: 2010-12-05 13:41:30
    Temat: Monitor a niska temperatura
    Od: SERG <m...@p...fm>

    No właśnie potrzebuje przetransportować monitor LCD.
    Zima jaka jest każdy widzi. Czy przebywanie monitora w temp. -10C przez
    około 2 godziny może mu zaszkodzić? Dodam tylko, że będzie przenoszony w
    oryginalnym pudelku wraz z zabezpieczeniem w postaci styropianu.

  • 2. Data: 2010-12-05 14:01:23
    Temat: Re: Monitor a niska temperatura
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "SERG" napisał w wiadomości grup
[...]

    W instrukcji obsługi jest wszystko napisane - temperatury pracy i temperatury
    przechowywania.

  • 3. Data: 2010-12-05 14:02:21
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "SERG" napisał:

> [...]
    > przez około 2 godziny może mu zaszkodzić? Dodam tylko, że będzie
    > przenoszony w oryginalnym pudelku wraz z zabezpieczeniem w postaci

    On nie będzie przebywać w temperaturze - 10 szt. C. Od warunków zenętrznych
    będą oddzielać go warstwy powietrza i styropianu - materiałów źle
    przewodzących ciepło. Tak więc samo urządzenie nie będzie narażone na
    kontakt z ujemnymi temperaturami. Znacznie groźniejsza będzie wilgotność,
    zwiększająca się wraz ze spadkiem temperatury wewnątrz opakowania. Dlatego
    należy przestrzegać owych 1-2 godzin w temperaturze pokojowej przed
    włączeniem urządzeniaw nowym miejscu.

    JoteR

  • 4. Data: 2010-12-05 14:42:38
    Od: SERG <m...@p...fm>

    Dzięki wszystkim za informacje :)

  • 5. Data: 2010-12-05 21:56:53
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-05 14:41, SERG pisze:
> [...]
    > około 2 godziny może mu zaszkodzić? Dodam tylko, że będzie przenoszony w
    > oryginalnym pudelku wraz z zabezpieczeniem w postaci styropianu.

    To zawiń jeszcze w jakiś koc.

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-12-06 11:53:56
    Od: SERG <m...@p...fm>

    > To zawiń jeszcze w jakiś koc.

    Na Twoją odpowiedź czekałem Animko....i....jest :)

  • 7. Data: 2010-12-06 16:10:42
    Temat: Re:OT Monitor a niska temperatura
    Od: Jacek S <o...@f...cy>

    W dniu 2010-12-06 12:53, SERG pisze:

    > Na Twoją odpowiedź czekałem Animko....i....jest :)

    Animka to taki grupowy duszek - nie wiem, może folklor? ( nie, nie - to
    nie troll, to naprawdę coś innego - taki pocieszny duszek, czy coś ).
    Najpierw się na nią wkurzałem i chciałem do KF-a wrzucić, ale teraz to
    nawet ją lubię;) Na pl.sci.medycyna są jeszcze lepsze "kwiatki" z jej
    udziałem:) Animka, Pozdrawiam:)
    --
    Jacek S.

  • 8. Data: 2010-12-06 16:31:38
    Temat: Re: Re:OT Monitor a niska temperatura
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek S" napisał w wiadomości grup
[...]

    Powinieneś się wstydzić. Przez Ciebie zasubskrybowałem grupę i będę teraz czytać
    dzieła Animki. Parę postów już przejrzałem i zapowiada się nieźle. :)

  • 9. Data: 2010-12-06 17:14:41
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    qwerty nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Powinieneś się wstydzić. Przez Ciebie zasubskrybowałem grupę i będę
    > teraz czytać dzieła Animki. Parę postów już przejrzałem i zapowiada się
    > nieźle. :)

    No cóż... Mnie też wzięło ;)
    Ale widzę, ze nie tylko Animka tam bryluje, są lepsze :)
    Przem

  • 10. Data: 2010-12-06 17:48:12
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-06 17:31, qwerty pisze:
    > Powinieneś się wstydzić. Przez Ciebie zasubskrybowałem grupę i będę teraz czytać
    > dzieła Animki. Parę postów już przejrzałem i zapowiada się nieźle.:)

    To stwórz z tego jedno wielkie dzieło-książkę i sprzedawaj. Zarobisz
    parę zł ;-)

    --
    animka