  • 1. Data: 2010-12-06 08:45:57
    Temat: rozpadły się zegarki
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Nieprawdopodobne ale mi się przytrafiło - na wszystkich 4 RÓŻNYCH (różne
    procki, klasa, wiek) komputerach jednocześnie padł mi zegar systemowy w
    płycie główne - wyłączenie zasilania powoduje reset biosu. Myślałem że
    bateria kiepska - a skąd - po wymianie baterii problem nadal się
    powtarza, wszystkie 4 komputery maja problem po wyłączeniu zasilania a
    awaria wystąpiła niemal równocześnie (w ciągu tygodnia stwierdziłem ze
    jest coś nie tak.

    Zjawisk nadprzyrodzonych nie uznaje więc szukam czegoś innego. Albo to
    przez LAN coś się stało albo przez zasilanie (z tym że komputery stoją w
    oddzielnych sekcjach zasilania). Wiec jakiś pomysł? domyślam się ze już
    tego nie naprawię - tylko mnie zastanawia czy to taki feralny zbieg
    okoliczności czy możliwe jakieś zaniechanie?

  • 2. Data: 2010-12-06 10:20:25
    Temat: Re: rozpadły się zegarki
    Od: Piotr Sadrakula/Lodz/PL <p...@g...pl>

    Jakieś 5 lat temu był taki wirus. Piotrek

  • 3. Data: 2010-12-06 20:36:29
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-12-06 11:20, Piotr Sadrakula/Lodz/PL pisze:
    > Jakieś 5 lat temu był taki wirus. Piotrek

    Nie, tamten wirus inaczej się nazywał ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 4. Data: 2010-12-07 00:54:53
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Mon, 06 Dec 2010 09:45:57 +0100, Osadnik napisał(a):

> [...]
    > tego nie naprawię - tylko mnie zastanawia czy to taki feralny zbieg
    > okoliczności czy możliwe jakieś zaniechanie?

    A to nie Ty napisałeś niedawno?

    "Co do antywirusów, był kaspersky teraz jest AVG, na drugim był avg od
    początku ale proces antywirusa nie pracuje."
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 5. Data: 2010-12-08 08:18:22
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    W dniu 2010-12-07 01:54, Michal Kawecki pisze:

    > A to nie Ty napisałeś niedawno?
    >
    > "Co do antywirusów, był kaspersky teraz jest AVG, na drugim był avg od
    > początku ale proces antywirusa nie pracuje."

    Niedawno zdefiniuj kiedy :) z usenetu nie korzystałem z 2 miesiące prawie.

    Istotnie nie używałem AV ale nie bądź my śmieszni, takie wirusy z
    internetu nie przychodzą, nie rozsyłają się po sieci same, włamu też
    niby skąd.
    Poza tym sprawa jest co najmniej sprzętowa, za miesiąc kończy mi się
    licencja na AV na laptopie której nie przedłuże - wątpię czy on też
    złapie "infekcje"

  • 6. Data: 2010-12-08 14:15:38
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Osadnik" <o...@w...pl> wrote in message

    > Istotnie nie używałem AV ale nie bądź my śmieszni, takie wirusy z
    > internetu nie przychodzą, nie rozsyłają się po sieci same, włamu też niby
    > skąd.

    Wystarczy kawalek spreparowanego kodu na jakiejs stonie ze słitaśnymi
    pieskami czy innych demotywatorach. Skoro same sie nie rozsylaja, to skad
    ich pelno?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 7. Data: 2010-12-11 17:24:32
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    W dniu 2010-12-08 15:15, kamil pisze:
    > "Osadnik" <o...@w...pl> wrote in message

    > Wystarczy kawalek spreparowanego kodu na jakiejs stonie ze słitaśnymi
    > pieskami czy innych demotywatorach. Skoro same sie nie rozsylaja, to
    > skad ich pelno?

    Czy w dobie WIn7 i całego szaleństwa z uprawnieniami a także
    Przegladarek znacznie lepiej załatanych niz dawniej mogą istnieć
    komputery które będą miały uszkodzony bios? cow sytuacji kiedy na dana
    storn nikt nie wszedł i co po sieci się same rozesłały?

  • 8. Data: 2010-12-11 20:59:53
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Sat, 11 Dec 2010 18:24:32 +0100, Osadnik napisał(a):

> [...]
    > komputery które będą miały uszkodzony bios? cow sytuacji kiedy na dana
    > storn nikt nie wszedł i co po sieci się same rozesłały?

    Bezpłodne dywagacje. Nie było antywirusa ==> w systemie może być
    cokolwiek. I nigdy się o tym nie dowiesz.

    A BIOS sam się nie uszkodził.